MuscleMeat

Review Vendetta - Xtreme Formulations

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Pre-workoutWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Doordat je Vendetta direct voor je training inneemt zal het rechtstreeks naar je spieren gaan. Het hoeft niet meer verteerd te worden. Daarom voel je Vendetta al binnen een paar minuten werken. De D-glucose zal rechtsreeks je Glucose spiegels aanvullen (brandstof voor je spieren). Dit zorgt voor directe extra energie. Een groot verschil met allerlei carbo drankjes!

Door de unieke ingredienten combinatie zal er tot 50% meer bloed in je spieren gepompt worden. Dat extra bloed zorgt voor de enorme pomp, en zorgt voor een grotere spiergroei. Er wordt zo maar liefst 650% meer stoffen naar je spieren getransporteerd!!! Die enorme toevoer zorgt juist voor de super resultaten die je met Vendetta zult behalen. Juist deze enorme 650% toevoer van groeibevorderende stoffen (aminozuren, koolhydraten) zorgt voor een gigantische anabolische (=spieropbouwend) stimulans. De unieke Vrije Vorm Essentiele Aminozuren zorgen voor een optimale stikstof balans. Dit zorgt er weer voor dat je lichaam alle eiwitten optimaal voor de opbouw van nieuwe spiermassa gebruikt.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maandHoe is de smaak van dit supplement? GoedWelke dosis heb je gebruikt? 1.5 maatschep voor de trainingWaar heb je het supplement gekocht? Body en fitshop (www.bodyenfitshop.nl)Welke extra voordelen gaf deze winkel? In de winkel krijg je kassa korting.Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,- normaal via internet 44,- euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit supplement doet wat het moet doen volgens de beschrijving!
Mijn review over dit supplement
de 1ste inname had ik zoiets van hmm volgens mij gaat dit niet helemaal werken zoals ik had verwacht. een maal warm getraind en ik was neckpress aan doen werd ik me portie duizelig in het hoofd en raar zweverig gevoel ik denk ha die shake. de kilotjes die ik normaal gebruik om goed te trainen gingen nu al veertjes de lucht in. en had alleen maar zin om te trainen trainen trainen, na 2 uur was ik nog zo gemotiveerd en energierijk wat ik normaal niet heb dat ik na 1 uur keihard werken kapot ben. deze shake heb ik 3 maand gebruikt en de werking bleef week in week uit hetzelfde.
er zitten ongeveer 20 doseringen in 1 pot van 908 gram. ik zelf heb er een maandje mee gedaan iets meer. dat is vier dagen in de week. kameraad gebruikt het ook alleen gaat 2 keer in de week die doet met de pot een 2.5 halve maand. de prijs is redelijk 44.00 euro via internet en 34 euro in de winkel zelf. ik ben zelf zeer te spreken over dit product en tis echt een aanrader!

vendetta_xtreme-formulations.jpg

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het vandaag een eerste keer geprobeerd.
Het was niet te drinken maar wel doeltreffend, een goed prductje

Nou qua smaak vind ik het hartsikke me vallen dronk het altijd met plezier op alleen hij mag van mij wel wat minder zoet haha ;).. en niet smeren met die zooi want alles word rood.
en je hoeft niet te eten nee vendetta geeft genoeg energie en zitten genoeg voedingstoffen in wat je nodig bent tijdens je training.

Ik heb Vendetta 1 keer gebruikt. Geen resultaat en ranzige smaak.
Als ik het voor mijn training op een vrijwel nuchtere maag nam had ik tijdens de training last van een hongergevoel.

Op de site van XXL Nutrion staat, dat je Vendetta en NO Xplode een goede combinatie is.

Goede combinaties:

NO-Xplode en Vendetta ? omdat beide producten geheel andere ingredi?nten bevatten en op een andere manier werken, geven deze twee producten samen trainingen zoals je ze nog nooit hebt gehad!

Heeft iemand hier ervaring mee?

ik vind het ook een goed supplement,
je krijgt er een goeie pomp van.en een rooie kop :d
alleen niet zo erg lekker.

Smaakt ook wazig ja:P, maar ik word er zo duizelig van als een tierelier wel een flinke pomp, mr het duizelige maakt me gek om nog verder te gaan
GOEIE TOELIE!!!

heb deze nu 2 weken iets meer energie verder weinig effect .

Op de site van XXL Nutrion staat, dat je Vendetta en NO Xplode een goede combinatie is.

Goede combinaties:

NO-Xplode en Vendetta ? omdat beide producten geheel andere ingredi?nten bevatten en op een andere manier werken, geven deze twee producten samen trainingen zoals je ze nog nooit hebt gehad!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Hier ben ik ook benieuwd naar. :D

Zelf vendetta als goed product ervaren, maar nooit meer zoals de eerste training die ik hem gebruikte.

heb deze nu 2 weken iets meer energie verder weinig effect .

Ik merk dat vendetta alleen echt goed werkt als je een keer wat minder gegeten hebt en dan vendetta neemt voor de training. Of als je het neemt als je in de ochtend traint. voor dat soort momenten heb ik een pot staan.

Ik merk dat vendetta alleen echt goed werkt als je een keer wat minder gegeten hebt en dan vendetta neemt voor de training. Of als je het neemt als je in de ochtend traint. voor dat soort momenten heb ik een pot staan.

Jij zal sowieso wel een hoop potten hebben staan voor elke situatie. :D

neem het altijd 2 uur na mijn laatste maaltijd maar vind
dat het alleen de eerste week echt werkt en daarna
vrij snel het weer afneemt

Terug
Naar boven