MuscleMeat

Vendetta

CasualsKerkrade

Cool Novice
Waardering
0
Heb hier nog een pot vendetta staan, 2 scoops eruit, 20 euro mag iemand hem op komen halen, aangezien ik dit spul toch niet meer gebruik ivb met mijn eerste kuurtje, zonde om het hier te laten staan.

en als Sander er vanaf ziet wil ik m wel komen halen :D

Heb hier nog een pot vendetta staan, 2 scoops eruit, 20 euro mag iemand hem op komen halen, aangezien ik dit spul toch niet meer gebruik ivb met mijn eerste kuurtje, zonde om het hier te laten staan.

gebruik hem zelf na je kuur dan heb je echt nodig, want je komt in een dip.

vendetta??? goeie poeier!!! :p
ik denk ook dat je hem beter zelf bewaard!

Als je hem nog hebt, kom ik hem halen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijkt me een strak plan, als ie nog niet weg is volgende week ga ik hem mischien zelf maar gebruiken na mn kuur, maar vind het zo zonde als hij begint te klonteren.

Pm me maar

Gewoon goeie supp man, voor tijdens of na je kuur... hoezo ik gooi me geld in de prullenbak!

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al zei, heb er zelf 2 scoops van gehad, en beide keren kreeg ik het niet door mijn keel, moest ervan kotsen, het is echt flink goor spul, maar kreeg er wel een lekkere pomp van dat wel

Denk dat het overgaat, Kerkrade is een beetje ver weg voor mij :( (woon zelf bijna tegen de westkust van NL).
Dan ben ik aan benzine net zoveel kwijt als wanneer ik gewoon een pot gekocht zou hebben :D

mocht ik nou net in brunssum wonen en ook wel interesse hebben in dit product :) of ben je het al kwijt?

Terug
Naar boven