MuscleMeat

Ventipulmin

muscleboy

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Na heel wat research gedaan te hebben, wat niet veel opgeleverd heeft, ga ik het hier nog eens proberen...

Ik heb namelijk ventipulmin kunnen bemachtigen in injecteerbare vorm (1ml/0.03mg), dus geen pompje, geen poeder en ook geen tabletten...

Mijn vraag was nu : hoeveel moet ik daarvan injecteren en gedurende welke periode en op welke plaats om geen krachtverlies te hebben na men kuur( uiteraard ga ik nakuren), het is niet bedoeld om vet te verbranden!
Ik ben nu in de derde week van men drive-testex-oxy kuur en heb nog 5 weken te gaan...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. :help:

Laatst bewerkt:
ik doe het 4x1ml onderhuids wel alles op het zelfde tijdstip best s'morgens,onderhuid omdat het anders te snel in het bloed komt,ik doe meestal 5dagen op 2dagen af maar dit moet je zelf voelen,als je voelt dat je er aan gewent stop dan een paar dagen en begin daarna op nieuw,o ja ik spuit het altijd in waar ik vet kwijt wil aan mijn buik,heupen,enz....
je kunt best een insuline spuitje gebruiken van 100iu(eenheden)deze kan je een paar keer gebruiken,wel moet ik zeggen dat het gevoel wanneer de clen opkomt een beetje anders is dan bij de siroop of pillen maar ik vind het resultaat dan ook beter als bij de siroop ;)

Terug
Naar boven