AndroidHealthClinic

Verdacht mailtje?

Heb net de mail gekregen dat ze ook nog een vliegreis naar de Malediven verloten onder de klanten van deze maand :rolleyes:

ik wil ook wel naar de maledieven... :D

jordy zei:
als je het nou naar mij stuurt laat ik het wel even testen :D

das grappig, kijk net in mijn postvak in en heb ook dat mailtje ontvangen :D

Ik heb nog helemaal niks gekregen?
Nou ben ik wel benieuwd....

XLarge zei:
Ik heb nog helemaal niks gekregen?
Nou ben ik wel benieuwd....

moet ik hem naar je door sturen ;)

heb jij hem ook. denk als je een mailtje stuurt dat je het ook zo kan krijgen.

Kvraag me sowieso af wat je nou met 10 tabs moet, moet je toch nog de rest kopen voor een deftig kuurtje (+nakuur uiteraard).

Glenn GX zei:
Kvraag me sowieso af wat je nou met 10 tabs moet, moet je toch nog de rest kopen voor een deftig kuurtje (+nakuur uiteraard).

Stel je hebt al andere winny tabs, dan neem je in het begin die gratis caps. Binnen drie tot vijf dagen weet je echt wel of het werkt. Bevalt het, dan haal je de volgende keer tabs van dat lab. Bevalt het niet, jammer dan, maar je hebt nog genoeg spul waar je aanvankelijk mee wilde kuren. Niks aan de hand dus. Het makkelijkst is dus om het in te passen in een al geplande kuur en niet om uit nieuwsgierigheid even die tabs te slikken zonder dat je van plan was om te kuren.

Ik had het tegen topicstarter, aangezien hij nog naturel is en hiermee wil beginnen. Maar hij wilt het dus lange tijd bewaren... hmmm..

Ikke ook nog niets ontvangen...:(
Stuur je dit mailtje ook eens naar mij door Jordy?
Thanks...:D

axestream zei:
Stel je hebt al andere winny tabs, dan neem je in het begin die gratis caps. Binnen drie tot vijf dagen weet je echt wel of het werkt. Bevalt het, dan haal je de volgende keer tabs van dat lab. Bevalt het niet, jammer dan, maar je hebt nog genoeg spul waar je aanvankelijk mee wilde kuren. Niks aan de hand dus. Het makkelijkst is dus om het in te passen in een al geplande kuur en niet om uit nieuwsgierigheid even die tabs te slikken zonder dat je van plan was om te kuren.

Idd, ieder ander bedrijf geeft ook gratis testers weg. Kijk maar naar geurtjes, shampoo, maandverband etc etc.. Alleen voor een bedrijf van AAS verkoopt is het toch iets moeilijker. Ik denk dat ze op deze manier willen proberen te laten zien dat hun producten ok zijn..

Jongens,niet vertrouwen.Vraag gewoon die gratis sammpels en stuur ze op naar mij.Ik zal er persoonlijk op toezien dat het goed terecht komt.
Zucht,ik help julie wel weer uit de brand hoor.

naja ik heb een goed idee :D

als iedereen nou een mailtje stuurt.. en vervolgens zijn 10 tabs aan mij geeft.. dan kan ik wel een net kuurtje doen toch? :p

ikke ook niet gehad hebben???

haha DBB inzamelactie : stuur je tabs op naar de winnaar van de DBB UG loting!

M@rsel zei:
ikke ook niet gehad hebben???

haha DBB inzamelactie : stuur je tabs op naar de winnaar van de DBB UG loting!

Ik denk niet echt dat ze allemaal naar de zelfde persoon gestuurd kunnen worden denk je niet ;) hebben ze nog neits aan hun klantenwerving. Maar wat heb je imo aan 10 tabs. Daar zal je geen results mee halen ;) laat staan er iets van merken...

axestream zei:
Stel je hebt al andere winny tabs, dan neem je in het begin die gratis caps. Binnen drie tot vijf dagen weet je echt wel of het werkt.

Knap van jou,ouwe...ik heb van winnie nog nooit binnen 5 dagen wat gemerkt dus ik denk dat jij maar de officiele tester moet gaan worden hier.:rolleyes:

Testo zei:
Knap van jou,ouwe...ik heb van winnie nog nooit binnen 5 dagen wat gemerkt dus ik denk dat jij maar de officiele tester moet gaan worden hier.:rolleyes:

Na drie dagen krijg ik een gruwelijke pomp, koppijn en duidelijk krachtstoename binnen 5 dagen. Misschien had ik alleen voor mezelf moeten spreken.

ik krijg alleen koppijn van Winnie Sorgdrager..........:D :D

:p

axestream zei:
Na drie dagen krijg ik een gruwelijke pomp, koppijn en duidelijk krachtstoename binnen 5 dagen. Misschien had ik alleen voor mezelf moeten spreken.

Lijken me toch meer de symptomen van dbol,bro...maar iedereen is anders natuurlijk.

Testo zei:
Lijken me toch meer de symptomen van dbol,bro...maar iedereen is anders natuurlijk.

dbol heb ik nog nooit gebruikt. Alleen winny van GS. :D

@Spuitje: ik haalde die bedragen uit Anabolics 2005, maar als jij zegt dat het goedkoper kan dan zal dat wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb de 10 maal anadrol tabs gevraagd:D

Terug
Naar boven