JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jordy zei:als je het nou naar mij stuurt laat ik het wel even testen
das grappig, kijk net in mijn postvak in en heb ook dat mailtje ontvangen![]()
XLarge zei:Ik heb nog helemaal niks gekregen?
Nou ben ik wel benieuwd....

Glenn GX zei:Kvraag me sowieso af wat je nou met 10 tabs moet, moet je toch nog de rest kopen voor een deftig kuurtje (+nakuur uiteraard).
axestream zei:Stel je hebt al andere winny tabs, dan neem je in het begin die gratis caps. Binnen drie tot vijf dagen weet je echt wel of het werkt. Bevalt het, dan haal je de volgende keer tabs van dat lab. Bevalt het niet, jammer dan, maar je hebt nog genoeg spul waar je aanvankelijk mee wilde kuren. Niks aan de hand dus. Het makkelijkst is dus om het in te passen in een al geplande kuur en niet om uit nieuwsgierigheid even die tabs te slikken zonder dat je van plan was om te kuren.
axestream zei:@Purple: grondstof kost ongeveer $4600 per kilo (3900 euro). 10 tabs * 25mg kost dus nog geen euro.

M@rsel zei:ikke ook niet gehad hebben
haha DBB inzamelactie : stuur je tabs op naar de winnaar van de DBB UG loting!
hebben ze nog neits aan hun klantenwerving. Maar wat heb je imo aan 10 tabs. Daar zal je geen results mee halen
laat staan er iets van merken...axestream zei:Stel je hebt al andere winny tabs, dan neem je in het begin die gratis caps. Binnen drie tot vijf dagen weet je echt wel of het werkt.

Testo zei:Knap van jou,ouwe...ik heb van winnie nog nooit binnen 5 dagen wat gemerkt dus ik denk dat jij maar de officiele tester moet gaan worden hier.![]()
axestream zei:Na drie dagen krijg ik een gruwelijke pomp, koppijn en duidelijk krachtstoename binnen 5 dagen. Misschien had ik alleen voor mezelf moeten spreken.
Testo zei:Lijken me toch meer de symptomen van dbol,bro...maar iedereen is anders natuurlijk.