MuscleMeat

Verdacht van anabolengebruik:S??

Barry18

Novice
Waardering
0
Vaak hoor ik van mensen die ik ken dat ze denken dat ik AAS heb gebruikt of dat ze dat gehoord hebben van anderen, ik vat het niet op als een compliment, ben 18 jaar en vindt het gewoon k*t dat mensen mij ervan verdenken, ik probeer me er weinig van aan te trekken en te denken 'laat ze maar lullen' ze hebben er blijkbaar weinig verstand van?

Velen hier zullen er hier ook last van hebben, en als je AAS hebt gebruikt om jezelf verder te helpen,maar daarvoor clean hebt getraint denken mensen gelijk dat je een spuit in je bil hebt gezet en dat je gespierd bent geworden.

Maarja hoe leg je ze het uit???

Groetjeees + Fijn weekend,

Barry

ja boeiend , laat ze maar lekker denken jij weet wel beter

Mensen die weinig of niets afweten van bodybuilding hebben automatisch de neiging de sport te relativeren met verboden middelen. De media heeft het onder andere zo geïnterpreteerd en de mensen aanschouwen een gespierd individu een aas-gebruiker.
Helemaal niets aan te doen.

Schijt eraan... je hoeft hun niets uit te leggen.

Ik ervaar het als een compliment.

Zeg anders dat je wel eens coïtus wil hebben met hen, als ze dan binnen 9 maand zwanger is zal ze 'de beschuldiging' wel intrekken.

Anyway, gewoon negeren.

Maarja hoe leg je ze het uit[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Simpel toch? Gewoon zeggen dat je niet aan AAS doet.

lekker laten blaten die mensen
stomme mensen zijn er nu eenmaal wees blij
als die domme mensen er niet waren kon je niet vergelijken en was jij niet slim ook

No offense, maar als jij dat op je ava bent snap ik niet waarom mensen het vragen...

True

maar gewoon negeren joh

paar mensen denken het ook van mij, zou verdomd ni weten voorwat???

Stelletje dilweeds, laat ze toch, als je der wat over zegt geloven ze je toch niet.

duidelijk synthol trouwens, niet AAS ;)

[ff voor de leken die et verschil niet zien ;)]

velen zijn jaloers en plakken er dan dergelijke uileggen op

zijn zat dombo's die denken , de vent spuit na het trainen in de kleedkamer.

anders kun je nooit zo worden .:D

ken ze nog erger.

een van de gyms waar ik trainde was er echt zo 1 van gasten die jaar in jaar uit er hetzelfde uitzien met telkens dezelfde roze dumbbells.

als blijkt dat ze je 10 keer harder vooruit ziet gaan als hun zelf ondanks dat je zegt dat je goed dieet en efficient probeert te trainen en te rusten ben je desondanks een aas gebruiker nadat ze je pot whey in de kleedkamer zien waarop stond: supports anabolic proccesses of zoiets denken ze meteen och ja natuurlijk dat zijn anabolen!

een gastje vroeg zelf aan me kun je aan een kuur voor me komen????
tja ik help hem dan meteen uiteraard en geef hem het adress van de dichtbijzijnde supplementen store vol met aas whey:D

Terug
Naar boven