Fitness Seller

Verdacht van anabolengebruik:S??

Het zijn altijd de zwakkeren onder ons met nul komma nul aanleg die anderen gaan verdenken van aas gebruik. Beschouw het als erkenning dat ge goed bezig zijt en dat uw omgeving u ziet vooruit gaan. Ze zijn gewoon jaloers omdat zij zelf er niets van bakken in vergelijking met jou en daarom gaan ze zo'n dingen denken.....losers :p
Damn vriend jij hebt zieke PL stats.

Wij bodybuilders verliezen idd al ons relativeringsvermogen.

Jezelf en anderen vergelijken met wandelende chemofabrieken is toch eigenlijk volstrekt belachelijk. En dan iedereen met een normaal goedgetraint lijf nog een ecto noemen:roflol:

En we doen er allemaal net zo hard aan mee:P

Deel je mening.

yoeri zegt:
dat ben jij ni -->
Richard zegt:
wel
yoeri zegt:
pro
yoeri zegt:
amino
Richard zegt:
?
yoeri zegt:
pillen
yoeri zegt:
of creatine
Richard zegt:
als je hiervoor al pillen nodig hebt
Richard zegt:
creatine krijg ik al genoeg binnen via me vlees
yoeri zegt:
mooi

Wat een prachtig gesprek :P
Allemaal infidels die zo praten, kan me er niet echt aan ergeren. Gewoon laten kletsen.

Jij bent ook niet bepaald een kleine jongen, visboer.

Als ze je beschuldigen van AAS, zeg je gewoon:

Ik gebruik die shit niet, nooit gedaan, maar als je eraan twijfelt, dan betaal me maar een bloed onderzoekje bij de arts. Ik werk wel mee hoor, geen probleem!

Hmm ze verdenken je dus van aas gebruik? Ik heb net je foto gezien en je bent 87kg bij 1.96

:scratch:

Als ze je beschuldigen van AAS, zeg je gewoon:

Ik gebruik die shit niet, nooit gedaan, maar als je eraan twijfelt, dan betaal me maar een bloed onderzoekje bij de arts. Ik werk wel mee hoor, geen probleem!

Idd... haha zeg ik ook altijd.. ga maar me naar de arts

Haha, ik heb niet liever dan dat anderen aas gebruiken, dan zie je vaker prachtbody's, en heb je automatisch de drang om nog harder te trainen.

Bij mij in de gym kan je de personen met een goede fysiek (goed gebouwd lichaam) op één hand tellen :(.

Dusja, dan kijk ik maar een paar filmkes van Jay Cutler net voordat ik ga trainen.

En tot de dag van vandaag hebben ze me dat nog niet gezegt dat ik aas gebruiker ben (wat ik ook niet ben), maar ze trekken wel ogen nu ik overal meer kg neem dan de meeste ;). Maarja is niet moeilijk hé met die 2 of 3 beren in de gym en 50 toeristen:D:D:D

heb et zelfde
iedereen melkt dat ik gebruik
terwijl ik 18 ben nog naar school ga en nog bij men ouders woon
khaal et echt nie in men hoofd om te gaan gebruiken

Terug
Naar boven