XXL Nutrition

Verdacht van anabolengebruik:S??

No offense, maar als jij dat op je ava bent snap ik niet waarom mensen het vragen...
gaat denk ik meer om de vooruitgang, ik ben ook niet echt huge, maar de afgelopen 2.5 jaar wel 25 kilo gegroeid en dat valt op, veel mensen van m'n vorige gym vragen me ook of ik gejuiced heb omdat ik zo gegroeid ben, niet omdat ik perse groter dan ze ben.

Ja ik ken het gevoel wel, ik heb er gewoon schijt aan..

Gelukkig zijn er veel mensen in mijn omgeving die bezig zijn met hun lichaam te ontwikkelen, dus krijg ik niet van die idiote vragen.

Als je zelf redelijk groot bent, zie je al snel wie er gebruikt.

Het is moeilijk om het uit te leggen, maar je ziet het meestal gelijk.

assumption is the mother of all **** ups.

het is lange niet altijd waar wat je zegt. je groeit vaak ook in sprongen.
soms na wat stilstaan en je gaat iets anders proberen in dieet/training whatsoever en als het werkt kun je vaak groeien in sprongen wat dus wil zeggen dat je in een korte tijd ineens snel vooruitgang maakt, moet je eens op letten wat de mensen dan zeggen.

mja goed dit ligt natuurlijk ook aan de mate waarop je zelf in de materie thuis bent, een hoop niet verdiepte gasten die al jaren trainen zullen zeggen dat je juiced vaak.

je hebt wel gelijk voor een groot deel.

ach laat ze denken

• Topic Starter Topic Starter
haha:p

verkapt check-mij-zo-breed-zijn-dat-ze-zelfs-denken-dat-ik-aan-de-stuff-zit topic!

Nou ik weet het niet hoor, 2 meter 10 en 80 kilo is discutabel. Volgens mij verteld barry18 ons het een en ander niet.

ik heb et ook al paar keer had dat mensen mij dat vragen
kvind me zelf nie zo speciaal, wel goed droge 83kg bij 1,80m, maar voor sommige ecto's ben je daar al een freak mee, maar als ik dan naast een peet van 100kg bij 1,80m sta, dan voel ik me toch heel klein hoor, dus thangt er volgens mij allemaal vanaf wie de persoon in kwestie is die veronderstelt dat je kuurt..

vanaf je beter bent in iets dan een ander gaan ze uit van een 'cheater'. niets aan te doen.

de mensen zien niet dat je harder traint en meer, ze zien je enkel wanneer ze er zelf zijn en dat tweemaal per week terwijl jij er 5dgn bent en nog iets anders doet buiten bb'en. laten lullen iedereen die er ietwat mee bezig is wordt snel misbekeken ik denk dat de helft van wat hier zit al die opmerking gehad heeft van te juicen , niets aan te veranderen, ik neem het overigens wel als een compliment, is een stimulans zo van ; kijk maar kan je wat van leren :D

ik hoor zelfs dat als ik me whey gebruik dat ik aan de vage shit zit.. gewoon zeggen ja ik ben met dit spul over een halfjaar echt supergespierd en 4x zo breed als jou, wil je ook wat?:D

Ik hoor/hoorde het ook wel eens ja. Meestal vertelde ik ze gewoon dat het niet zo was omdat ik in dat geval waarschijnlijk 10kg meer spiermassa had gehad. Ik vertel ze dan wel wat over mijn supplementen, zo kom je er wel voor uit veel met de sport bezig te zijn maar zien ze in dat je geen AAS gebruikt.

Ik zie het ook gewoon als een compliment, net als dat ze vroeger bij Counter-Strike altijd "CHEATER!" riepen wanneer ik weer eens een aantal headshots maakte en bovenaan stond in m'n team!

ken ze nog erger.

een van de gyms waar ik trainde was er echt zo 1 van gasten die jaar in jaar uit er hetzelfde uitzien met telkens dezelfde roze dumbbells.

als blijkt dat ze je 10 keer harder vooruit ziet gaan als hun zelf ondanks dat je zegt dat je goed dieet en efficient probeert te trainen en te rusten ben je desondanks een aas gebruiker nadat ze je pot whey in de kleedkamer zien waarop stond: supports anabolic proccesses of zoiets denken ze meteen och ja natuurlijk dat zijn anabolen!

een gastje vroeg zelf aan me kun je aan een kuur voor me komen????
tja ik help hem dan meteen uiteraard en geef hem het adress van de dichtbijzijnde supplementen store vol met aas whey:D

Lol dit heb ik ook meegemaakt, zelfde gym? :D

Verkapt-kijk-mij-ik-ben-huge-en-naturel-topic.

Terug
Naar boven