XXL Nutrition

Verdacht van anabolengebruik:S??

kreeg het van de week nog te horen.
ze vragen het wel vaker aan me vooral mensen uit me klas die nog 20 kg lichter wegen.

vragen zich af hoe kan je zo breed worden in 2 jaar je bent 18 kg bijgekomen.... zit je aan de anabolen of ze vragen wat gebruik je allemaal.

Je moet er om lachen en gewoon zeggen het enigste wat ik gebruik = Veel ijzer, veel eten en hard trainen !

Brutaal beest dat je bent!

Anaboluh!!!

Zo gemakkelijk als mensen dingen denken,dat kun je echt niet voor blijven :rolleyes:

Het kan zelfs erger dan dit: collega's "beschuldigden" mij terwijl ik nog helemaal niet trainde :roflol:
dus ja dan lijkt het me wel duidelijk,als je je daar wat van aan moet gaan trekken,dan zou je ook echt naar ieder broodje aap verhaal je oren moeten laten hangen :sukkeltje:

heb hetzelfde gehad ,goed ontwikkelde onderarmen ten opzichte van mijn bovenarmen
en voila het antwoord van mijn collega was ,dat komt zeker door de anabolen .oftewel schijt eraan wat ze zeggen je weet zelf wel beter

omdat je met gewichten traint ;)

mij beschuldigen ze de laatyste tijd ook op het werk, ik vind het wel cool :D

haha:D

ik zal je zeggen, zit zelf in de landmacht, en ze zeggen bij mij ook altijd van die dingen, al is het maar voor de grap, het is omdat we zowieso al veel sporten toch al moeilijk om de rest voor te blijven, maar gaat het goed lekker enzo.. ik blijf wel vooruit gaan, ja en als ze dat dan toch op merken, komen de verhaaltjes weer he,

lekker belangrijk....

wel ik weet uit mijn eigen ervaring dat als ik twijfel of iemand anabolen gebruik het meestal zo is

maar wat doe je als de aarde bloed???

beschouw het als een compliment en lach er om....

ik zeg altijd, dank je wel, maar sorry ben echt, als ik aan steroids zat was ik 2x zo groot, maar vind fijn om te horen dat je kan zien dat ik train...

My god, you must be HUGE, barry18.

Niks van aantrekken gewoon lachen om die onwetendheid. Sommige mensen zijn mijn BCAA's en whey ook voor anabolen aan.

Terug
Naar boven