XXL Nutrition

Verdacht van anabolengebruik:S??

opzich is dat wel grappig ja, als je traint dan verlies je echt al je "relativeringsvermogen" op dat gebied, iig vroeger vond ik die tegenstander van sylvester stallone in die rocky film, die rus dus echt een buffe gast en supergespierd etc. als ik ooit toch eens zo kon zijn zou ik echt superblij zijn en nu heb ik zoiets van: k*tecto, ik wil veel groter groeien, maar anderen kijken er waarschijnlijk nog steeds zo tegenaan als ik vroeger.

Talkin to me?:roflol:

Vroeger vond ik Drago ook een massa monster, nu denk ik: damn die wheels en traps lopen zwaar achter en zo groot is hij ook weer niet.

ik word zelf trouwens ook wel eens beschuldigd van 'poedertjes' gebruik, maar dan zeg ik dat ik alles zelf injecteer.

opzich is dat wel grappig ja, als je traint dan verlies je echt al je "relativeringsvermogen" op dat gebied, iig vroeger vond ik die tegenstander van sylvester stallone in die rocky film, die rus dus echt een buffe gast en supergespierd etc. als ik ooit toch eens zo kon zijn zou ik echt superblij zijn en nu heb ik zoiets van: k*tecto, ik wil veel groter groeien, maar anderen kijken er waarschijnlijk nog steeds zo tegenaan als ik vroeger.
Inderdaad..:roflol: Je ziet ook alle fouten in zijn fysiek. Te kleine armen en traps, hij had echt z'n traps beter moeten aanpakken.

Inderdaad..:roflol: Je ziet ook alle fouten in zijn fysiek. Te kleine armen en traps, hij had echt z'n traps beter moeten aanpakken.

Zou die man uberhaupt beseffen dat een echte vent traps heeft? Die benen en lats zijn ook niet alles:roflol:

Laatst bewerkt:
Dat krijg je ervan als je alleen op technogym apparaten wordt getraind :p

:roflol: Dat zal het zijn!!

ontopic; Iedereen die een beetje serieus traint krijgt vroeg of laat die opmerkingen te horen als je in korte tijd redelijke progressie maakt. Zelfs ik.

De meeste mensen zien er toch ook niet uit. Dan val je al snel op.

mensen beschuldigen je altijd van gebruik.. dat deden ze bij mij al ver voordat ik mn eerste en enige kuur nam.. ik moest er altijd om lachen.. en als ze het nu zeggen dan krijg ik alsnog een glimlach op mn gezicht en dan zeg ik gewoon: ja dat is waar:) en dan trekken ze helemaal een gaar gezicht haha, want ze verwachten natuurlijk dat je het in alle toonaarden ontkent!

laat mensen lekker lullen, zolang hun vriendin haar ogen niet van jou af kan houden is het allemaal prima toch? ;)

Ik kreeg ook al een paar opmerkingen maar was eerder omdat iemand op café zat door te vertellen dat ik nog maar net trainde en snel vooruitging op deadlift etc veronderstel ik. Kwam zo kerel vragen wat ik gebruikte :rolleyes:

je moet gewoon zorgen zo groot te worden dat ze je niet meer durven te vragen.
dan ben je goed bezig.

M'n vader maakt me ook dagelijks belachelijk hierom..:roflol: "Ja, waar blijven die spieren dan?", "Belachelijk, train gewoon harder als je niks merkt.", "Koop grotere shirts, je maakt jezelf belachelijk."..:sad:

dat zeiden mijn vrienden 6 maand geleden ook, "waarvoor train je? Is er al iets te zien?"
En dan heb ik ze vorige weer weer eens gezien en toen zeiden ze allemaal "zotte kas" :)

jongen je moet daar niet op letten het zijn gewoon stelkneuzen die dat zeggen wij hebben ook genoeg van die mensen in de sportschool maar die zeiken meer over uh uh als je zo weinig reps maakt dat is heel slecht enzo succ6 veder

vraag me toch wel af of die vrienden van Barry18 idioot zijn
mijn vrienden weten dondersgoed dat je het niet moet doen voor je 21ste

het is altijd zo geweest. als je boven de 120 bankdrukt, ben je buitengewoon sterk. Druk je 140 ben je een drugverslaafde...

wat moet dat dan niet zijn als je raw 200 drukt zoals Viking? Of 300 squat bij de -100 met singly ply polyester en kneewraps?

simpel zeg het volgende tegen je "verdenkers": we stappen nu direct naar de dokter toe en ik ga stante pedé een plasje maken en bloed laten trekken,jij betaalt en we weten direct of er AS in me zit... meestal haken ze dan wel af...

oooooof je zegt: weet je als ik zou gebruiken zou ik 3dubbel zo breed zijn want met mijn genen en hetgeen ik nu reeds natuurlijk heb opgebouwd kan ik niet anders dan groeien als kool wanneer ik daadwerkelijk steroids neem...

of gebruik het allombekende fabeltje,haal je lul uit je broek en zeg : zie je nu wel dat ik niks gebruik,anders had ik nu een mini-d*ck (NIET DOEN ALS JE VAN NATURE EEN MINIDICK HEBT,dan ziet iedereen hoe klein hij is en denken ze nog steeds dat je gebruikt :p )

NO I'M NOT ON STEROIDS BUTT THANKS FOR ASKIN!!! :D

Het zijn altijd de zwakkeren onder ons met nul komma nul aanleg die anderen gaan verdenken van aas gebruik. Beschouw het als erkenning dat ge goed bezig zijt en dat uw omgeving u ziet vooruit gaan. Ze zijn gewoon jaloers omdat zij zelf er niets van bakken in vergelijking met jou en daarom gaan ze zo'n dingen denken.....losers :p

Wel grappig idd dat jullie over de film Rocky beginnen, vroeger keek je echt naar die gasten van, nouuuuu zo moet ik worden en nu heb je eigenlijk alleen van die echte Pro's als voorbeeld :)

Wel grappig idd dat jullie over de film Rocky beginnen, vroeger keek je echt naar die gasten van, nouuuuu zo moet ik worden en nu heb je eigenlijk alleen van die echte Pro's als voorbeeld :)

Wij bodybuilders verliezen idd al ons relativeringsvermogen.

Jezelf en anderen vergelijken met wandelende chemofabrieken is toch eigenlijk volstrekt belachelijk. En dan iedereen met een normaal goedgetraint lijf nog een ecto noemen:roflol:

En we doen er allemaal net zo hard aan mee:P

Terug
Naar boven