AndroidHealthClinic

Verdacht van anabolengebruik:S??

Ach ja, beter geen anabolen gebruiken en verdacht worden dan wel anabolen gebruiken en niet verdacht worden.

mij verdenken ze ook....

maar dat is ook terecht :p

Lol wel grappig dat alleen de wat kleinere mensen van dit forum reageren met, ja man dat heb ik ook! :roflol:

groot of klein zolang iemand maar aan het ijzer hangt

haha, vndaag ook weer studiegenoot en een oud klasgenoot, die dachten dat ik gejuiced had, opzich niet zo erg maar het lastigste vind ik dan dat mensen je gewoon niet willen geloven, ik zou het gewoon eerlijk zeggen als ik gejuiced heb :P

Mensen moeten altijd wat hebben om af te zeiken, toen ik net begon met trainen en ****ing fanatiek er mee bezig was zei m'n naaste omgeving

"hahaha, hou toch op man, ik zie bijna niks, gespierde spijker, hou toch op met die eiwitpoeders enzo"

En nu, na vele jaren fanatiek doorgetraind te hebben zegt m'n naaste omgeving;

"ja, allemaal anabolen, zo kan ik het ook"

**** it, hoe meer ze lopen te zeiken hoe harder ik train.

Mensen moeten altijd wat hebben om af te zeiken, toen ik net begon met trainen en ****ing fanatiek er mee bezig was zei m'n naaste omgeving

"hahaha, hou toch op man, ik zie bijna niks, gespierde spijker, hou toch op met die eiwitpoeders enzo"

Ik geniet ervan als mensen druipen van de jaloezie. Leedvermaak is het beste vermaak. Dat is dan ook mijn grootste motivatie :)

Ik geniet ervan als mensen druipen van de jaloezie. Leedvermaak is het beste vermaak. Dat is dan ook mijn grootste motivatie :)
haha, was vanmiddag ook wel lollig, ik had toevallig progressiefoto's op m'n tel staan, dus die liet ik zien, stonden ze echt van wtffff? wilden ze niet geloven dat ik het was enzo :roflol:

M'n vader maakt me ook dagelijks belachelijk hierom..:roflol: "Ja, waar blijven die spieren dan?", "Belachelijk, train gewoon harder als je niks merkt.", "Koop grotere shirts, je maakt jezelf belachelijk."..:sad:

M'n vader maakt me ook dagelijks belachelijk hierom..:roflol: "Ja, waar blijven die spieren dan?", "Belachelijk, train gewoon harder als je niks merkt.", "Koop grotere shirts, je maakt jezelf belachelijk."..:sad:

gaat vanzelf voorbij hoor
van hahaha naar wow

gaat vanzelf voorbij hoor
van hahaha naar wow
Daar hoop ik ook op. Ik zie naar de dag uit dat mensen voor me aan de kant gaan omdat de bakstenen onder me vandaan springen omdat de druk per vierkante centimeter te hoog is.

Offtopic: Moest ineens denken aan een vriend van me. Hij zei laatst tegen mij dat zijn vriendin had gezegd dat hij niet veel gespierder moest worden omdat hij anders te buff wordt. Hij trained samen mij, maar weegt nog steeds hetzelfde als wanneer hij begon. Trained ook geen benen omdat hij ze al genoeg aanpakt met voetbal..:roflol: Side note: Hij weegt 76kg bij 1.95m. Ik kwam niet meer bij en hij snapte maar niet waarom.

Daar hoop ik ook op. Ik zie naar de dag uit dat mensen voor me aan de kant gaan omdat de bakstenen onder me vandaan springen omdat de druk per vierkante centimeter te hoog is.
ROFLMAO geweldig opmerking

Offtopic: Moest ineens denken aan een vriend van me. Hij zei laatst tegen mij dat zijn vriendin had gezegd dat hij niet veel gespierder moest worden omdat hij anders te buff wordt. Hij trained samen mij, maar weegt nog steeds hetzelfde als wanneer hij begon. Trained ook geen benen omdat hij ze al genoeg aanpakt met voetbal..:roflol: Side note: Hij weegt 76kg bij 1.95m. Ik kwam niet meer bij en hij snapte maar niet waarom.

mijn vriendin vind dat ik normaal moet blijven
misschien heeft zijn vriendin hetzelfde id ?

opzich is dat wel grappig ja, als je traint dan verlies je echt al je "relativeringsvermogen" op dat gebied, iig vroeger vond ik die tegenstander van sylvester stallone in die rocky film, die rus dus echt een buffe gast en supergespierd etc. als ik ooit toch eens zo kon zijn zou ik echt superblij zijn en nu heb ik zoiets van: k*tecto, ik wil veel groter groeien, maar anderen kijken er waarschijnlijk nog steeds zo tegenaan als ik vroeger.

Terug
Naar boven