- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat ik al eerder schreef, goedkoop kunnen doorstarten. De regels omtrent failliet gaan liggen daar anders dan hier, zakelijk gezien is het heel effectief gebleken voor Trump.
Ik weet er niet het precieze van. Maar moet een kapitein altijd mee gaan op een zinkend schip. Als het fiscaal gunstiger is je failliet te laten verklaren, waarom niet. Ik denk dat er meer mensen rijk zijn geworden en/of werkgelegenheid hebben gehad dankzij Trump dan dat ze geld/werk verloren zijn.
Goed, ik weet wel dat alles wat zo een beetje te lezen is in de mainstream media over Trump beetje zelfde bekeken kan worden als Wilders. En dan weet ik dat er krampachtige pogingen worden gedaan om zo iemand slecht neer te zetten.
Uiteindelijk heb ik te weinig verstand van US politiek om echt te weten wat voor zeggenschap een president daar heeft en wie echt het beleid bepaald.
Uiteindelijk komt het misschien wel neer op 'making deals', en Trump is iog iemand die ik zelf liever voor mijn belangen aan de onderhandelingstafel hebben zitten dan dat cuckold volk wat onze europese 'leiders' zijn.