Fitness Seller

Verenigde Staten

Wat ik al eerder schreef, goedkoop kunnen doorstarten. De regels omtrent failliet gaan liggen daar anders dan hier, zakelijk gezien is het heel effectief gebleken voor Trump.

Ik weet er niet het precieze van. Maar moet een kapitein altijd mee gaan op een zinkend schip. Als het fiscaal gunstiger is je failliet te laten verklaren, waarom niet. Ik denk dat er meer mensen rijk zijn geworden en/of werkgelegenheid hebben gehad dankzij Trump dan dat ze geld/werk verloren zijn.

Goed, ik weet wel dat alles wat zo een beetje te lezen is in de mainstream media over Trump beetje zelfde bekeken kan worden als Wilders. En dan weet ik dat er krampachtige pogingen worden gedaan om zo iemand slecht neer te zetten.

Uiteindelijk heb ik te weinig verstand van US politiek om echt te weten wat voor zeggenschap een president daar heeft en wie echt het beleid bepaald.

Uiteindelijk komt het misschien wel neer op 'making deals', en Trump is iog iemand die ik zelf liever voor mijn belangen aan de onderhandelingstafel hebben zitten dan dat cuckold volk wat onze europese 'leiders' zijn.

Als het hillary vs trump wordt, dan lijkt het easy win vr hillary. Links stemt links en rechts stemt rechts. Maar de middenvoters swingen nogal en die stemmen vr de "normalen" en "niet zo gekkies". Hillary heeft een plusje voor.

Laat ons hopen, want met Trump als president is de mensheid helemaal om zeep. Een president moet door z'n gedrag vooral het goede voorbeeld geven wat betreft normen en waarden, dus als zijn gedrag de maatstaf wordt zal de mens er alleen maar armer, lelijker, meer verdorven, onbeschaamder door worden.

Laatst bewerkt:
Als het hillary vs trump wordt, dan lijkt het easy win vr hillary. Links stemt links en rechts stemt rechts. Maar de middenvoters swingen nogal en die stemmen vr de "normalen" en "niet zo gekkies". Hillary heeft een plusje voor.
Nee idd Hillary is geen 'gekkie' maar wel een pathologische leugenaar, hypocriet, enabler van seksueel wangedrag van haar man en totaal onbetrouwbaar, not to mention zo incompetent als ze maar komen. Nog liever Sanders op zijn bek zien gaan als president dan. Maar met de V.S. weet je nooit.

Zou je kunnen uitleggen dat van sexueel wangedrag, T?

Nee idd Hillary is geen 'gekkie' maar wel een pathologische leugenaar, hypocriet, enabler van seksueel wangedrag van haar man en totaal onbetrouwbaar, not to mention zo incompetent als ze maar komen. Nog liever Sanders op zijn bek zien gaan als president dan. Maar met de V.S. weet je nooit.

Enabler v sexueel wangedrag :roflol:
Duidelijk gn argumenten tegenover haar politieke standpunten.

Hillary gaat het sowieso wel halen, los van wat ik of jij over haar denken. Bernie is kansloos tegenover hillary en als trump de repub nominatie haalt, dan maakt hij ook gn kans bij hillary.

Zou je kunnen uitleggen dat van sexueel wangedrag, T?

Big t vindt dat ze enabler is v sexueel wangedrag omdat ze niet scheidde van haar vent. Bill clinton heeft haar bedrogen, dus vindt sommigen dat ze van hem moet scheiden.

Vergiffenis ofzo, dat wat hillary voor heeft gekozen, daar kijken ze niet naar. Nee, ze is een enabler :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad Broto, geef die vrouw de Medal of Honor.

kunnen dit soort mensen niet uit dit soort topics gebanned worden?

Enabler v sexueel wangedrag :roflol:
Duidelijk gn argumenten tegenover haar politieke standpunten.

Hillary gaat het sowieso wel halen, los van wat ik of jij over haar denken. Bernie is kansloos tegenover hillary en als trump de repub nominatie haalt, dan maakt hij ook gn kans bij hillary.
Duidelijk weet jij niet veel over Hillary haar verleden en achtergrond. Ze is in elk geval totaal ongeschikt. Onwetend ben je net als haar Amerikaanse aanhangers. Ga je eens verdiepen in dat mens ipv het weg te lachen zou ik zeggen. :thumbup: Oh en stop aub eens met dat ideologisch denken zeg, het is niet omdat het democraten zijn of links is, dat het automatisch goed is. Zelfde geldt natuurlijk voor de andere zijde.

Big t vindt dat ze enabler is v sexueel wangedrag omdat ze niet scheidde van haar vent. Bill clinton heeft haar bedrogen, dus vindt sommigen dat ze van hem moet scheiden.

Vergiffenis ofzo, dat wat hillary voor heeft gekozen, daar kijken ze niet naar. Nee, ze is een enabler :roflol:
Verdiep je eens in de Clintons, want nu kom je wel erg onwetend over.

Kunt ge minder extreem zwart wit denken?
Stel die vraag eens aan jezelf Broto. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Is niet goed voor mijn gezondheid.

Laatst bewerkt:
Ik weet er het fijne niet van, maar ik denk dat T bedoelde dat door steun van Hillary levens van meerdere vrouwen zijn verwoest. Verhalen over verkrachting, losse handjes, intimidatie, dreigementen, mensen het stilzwijgen opleggen en dergelijke hangen al decennia rondom die man. Hillary weet hoe het werkt in de politiek en weet wat goed is voor haar carriere. Scheiden zou naar waarschijnlijkheid het einde voor haar betekenen in de politiek. Ze doet zich voor als voorvechtser van rechten voor vrouwen maar dit valt lastig te rijmen met haar gedrag en steun, en gedane zaken als voormalig advocate.

Toch is het wel een legit discussiepunt. Je kunt je aan de ene kant afvragen of iemand die voorvechtster claimt te zijn van vrouwenrechten maar zelf al het wangedrag van haar man maar heeft geaccepteerd wel legit is, aan de andere kant kun je je ook afvragen of dat de manier is waarop je een campagne wilt voeren, de ander op het persoonlijke vlak proberen af te maken. Trump gaat het sowieso gebruiken als hij tegen haar komt te staan, en tot in den treure ook, ik vraag me af in hoeverre Clinton zich daar tegen kan wapenen. Ze gaaf het sowieso heel zwaar krijgen in een strijd tegen Trump.

Toch is het wel een legit discussiepunt. Je kunt je aan de ene kant afvragen of iemand die voorvechtster claimt te zijn van vrouwenrechten maar zelf al het wangedrag van haar man maar heeft geaccepteerd wel legit is, aan de andere kant kun je je ook afvragen of dat de manier is waarop je een campagne wilt voeren, de ander op het persoonlijke vlak proberen af te maken. Trump gaat het sowieso gebruiken als hij tegen haar komt te staan, en tot in den treure ook, ik vraag me af in hoeverre Clinton zich daar tegen kan wapenen. Ze gaaf het sowieso heel zwaar krijgen in een strijd tegen Trump.

Ik denk dat als trump haar op dat punt zou aanvallen, dat ze veel feministen, vrouwen en feminist sympathisanten zou boos maken. Het kan zeer averechts werken en ik verwacht dat ook. Wat bill heeft gedaan us fout, maar dat wilt niet zeggen dat hij geen vergiffenis kan krijgen van zn vrouw. Hoe zijn vrouw reageert is haar persoonlijke keuze en er is hier geen juist of fout gedrag. Sommigen kiezen om te scheiden, anderen niet en aangezien enkel zij in de unieke relatie zitten, kunnen zij enkel bepalen wat hun keuze moet zijn. Dat hillary in de relatie blijft is helemaal niet anti feministisch, verre van. Haar keuze staat niet ter model voor andere vrouwen. Haar keuze is gewoon 1 van de vele mogelijke manieren van reacties. We weten overigens nougatbollen over hun specifieke relatie. We weten enkel dat ze bij hem is gebleven, maar wat speelt er nog meer? (zijn er nieuwe regels ontstaan? Zijn ze dichter bij elkaar gegroeid door erover te praten? ).

Wat ik verwacht in de debatten dat trump door hillary en door de media weggezet zal worden als een achterlijke brulaap. Dat is al hoe ie weggezet wordt door zijn eigen partijleden :)
Tegen repub leden is ie opgewassen, maar om de midvoters te overtuigen moet jeecht wel aux serieus blijven en dat kan trump niet. Trump is de ideale nominee voor hillary. Ik denk dat ze het eigenlijk zeer makkelijk zal krijgen als ze tegen trump moet vechten ipv cruz of rubio die wel aux serieus overkomen.

Hoe
Ik weet er het fijne niet van, maar ik denk dat T bedoelde dat door steun van Hillary levens van meerdere vrouwen zijn verwoest. Verhalen over verkrachting, losse handjes, intimidatie, dreigementen, mensen het stilzwijgen opleggen en dergelijke hangen al decennia rondom die man. Hillary weet hoe het werkt in de politiek en weet wat goed is voor haar carriere. Scheiden zou naar waarschijnlijkheid het einde voor haar betekenen in de politiek. Ze doet zich voor als voorvechtser van rechten voor vrouwen maar dit valt lastig te rijmen met haar gedrag en steun, en gedane zaken als voormalig advocate.
Hoe heeft hillary """"""""het leven van verschillende vrouwen verwoest"""""".

Je zegt dat ik me moet inlezen, maar zowel hij en big t geven zero argumenten over hoe hillary "het leven van vrouwen verwoest hebben"""" maar verwacht dat anderen maar "beter moeten" inlezen.

Wat hebben jullie gelezen dan en waar. [Link niet meer beschikbaar]

Verhalen over verkrachting, losse handjes, intimidatie,dreigementen, mensen het stilzwijgen opleggen en dergelijke hangen al decennia rondomdie man.

Ik denk dat je bill cosby verward met bill clinton.

.....

Terug
Naar boven