Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk uit naar de debatten met Hillary, maar denk dat hij zich dan al wat meer presidentieel zal gaan gedragen. Voorverkiezingen gaan er altijd ruw aan toe, dat is hoe ze gewonnen worden. Als president zou hij de humor wel behouden, maar de scherpe kantjes gaan eraf.
Grote bek opzetten met populistisch gezwam zonder basis werkt wel om op te vallen.
vlug mat, terug naar ons veilig politiek correcte haventje!Trump is een zakenman. Dikke zever dat ie 'America great again' wil maken, gaat 'm vooral om eigen succes. Grote bek opzetten met populistisch gezwam zonder basis werkt wel om op te vallen.
You couldn't be more wrong matie...Trump is een zakenman. Dikke zever dat ie 'America great again' wil maken, gaat 'm vooral om eigen succes. Grote bek opzetten met populistisch gezwam zonder basis werkt wel om op te vallen.

Ik verwacht alleen dat linkse betogers nog gewelddadiger zullen worden en nog meer gaan rellen naarmate de kans verhoogt dat het Trump wordt ipv Clinton. Anderzijds zullen veel Bernie-aanhangers het ook niet pikken dat Clinton met haar gekregen super delegates de nominatie kon winnen. Het kan daar dus nog een hete herfst worden...Vind de doemscenario's rond Trump als president wel een beetje vreemd. Ik denk niet dat wij ooit nog een grotere ramp meemaken dan de Bush Jr. administratie. We ondervinden er nog steeds de gevolgen van!
Als je over populisme wilt spreken, moet je dat eerder zoeken bij Obama, die alleen maar mooie verhaaltjes heeft belooft met loze woorden als 'hoop' 'we can do it' en uiteindelijk is het één grote financiële puinhoop geworden, met net zoveel extra schulden erbij als G. W. Bush. African Americans staan er in de statistieken slechter voor dan voor Obama aan de macht kwam. De gezondheidszorg is duurder geworden, minder efficiënt en algemeen gesproken één grote flop. Zijn beleid is één grote faal, zowel binnen- als buitenlands.

Doe es rustig, zo'n shitload tekst man
Heb je eerste alinea gelezen, maar voor de rest wil ik eerst een paar uur geslapen hebben 
Je bent zelf achter!Nu vind ik reacties als die van jou zeker niet vreemd. Europeanen zijn altijd wat achter als het gaat over Amerikaanse politiek.

Ahhh, het heerlijke "small loan of a million dollars" argumentBen er overigens helemaal niet zeker van dat hij z'n campagne zelf betaalt. Dat zegt hij, ja, maar volgens hem heeft hij z'n bedrijven ook zelf uit de grond gestampt terwijl hij in realiteit even een smak geld van pappie kreeg.
Want dat is wat iemand een goede presidentskandidaat maakt?Ahhh, het heerlijke "small loan of a million dollars" argument
Hij had daarvan ook kunnen rentenieren en op zn aars kunnen zitten. Zijn jaarlijks honderden mensen over de wereld die miljoenen winnen met loterijen en er niks mee doen, je kan Trump op z'n minst credit geven dat hij weet te investeren en ondernemen.
Nu loop je de boel te verbuigen Mat, don't.Want dat is wat iemand een goede presidentskandidaat maakt?