XXL Nutrition

Verenigde Staten

Het feit dat Trump constant S-A ontziet, wordt natuurlijk genegeerd.
Ja dat is iets dat op enig moment wel komen gaat in de toekomst maar binnen nu en de komende 10 jaar zie ik dat niet snel gebeuren. Dit geeft toch nog geen reden om anderen niet aan te pakken? Niet alleen door Trump overigens. Dit heet politiek, waar het mes aan vele kanten snijdt. Als hij SA zou aanpakken merk jij dat binnen een week in je portemonnee.

Want 'bevriende staat' cq afzetmarkt voor wapens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.424
Ze vechten ook tegen IS.

fd5bacee-0743-11e7-9c8e-3e6593845a8a_web_scale_0.0507305_0.0507305__.jpg

Zo ne grote vuurbal jonge!

Nou en, hij wilde IS de moeder bombarderen. Hij zegt toch ook nergens van niet met een nobelprijs voor de vrede in de hand? In office is wel betrekkelijk, Obama heeft er bijna 8 jaar gezeten en Trump is er net. Binnenkort worden de kernkoppen vast opgepoetst. Gotta love it.
Nou en? Beargumenteerde trumpsupporters niet dat obama zo slecht was, omdat hij drone strikes autoriseerde en zo veel meer doden maakte dan bush?

• #4.426
Ik zie de VS hun beleid niet snel veranderen op dat vlak. Ze doen het ondertussen al sinds WWII, met Vietnam als hoogtepunt. Persoonlijk vind ik het helemaal niets.

Nou en? Beargumenteerde trumpsupporters niet dat obama zo slecht was, omdat hij drone strikes autoriseerde en zo veel meer doden maakte dan bush?

Jazeker deden ze dat, uiteindelijk zal het daarom ook allemaal een grote pot nat blijken te zijn.
Het bekende de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet verhaal.

P.S. het is ook beter DBB-ér "The Donald" niet te veel te verwarren met een échte Trump-supporter.... :)

Beargumenteerde trumpsupporters niet dat obama zo slecht was, omdat hij drone strikes autoriseerde en zo veel meer doden maakte dan bush?
Of het slecht is weet ik niet. Hij zal het niet in zijn eentje hebben beslist. Volgens mij werd dat meer aangehaald om van Obama een mindere vredesduif te maken dan hij zich dikwijls voordoet en perspectief te bieden naast het algehele halleluja effect dat aan hem lijkt te kleven.
P.S. het is ook beter DBB-ér "The Donald" niet te veel te verwarren met een échte Trump-supporter.... :)
Al die verwarring ook.

hahaha

Goh, Trump authoriseert bijna 4x zoveel dronestrikes/days in office dan Obama. Who would've guessed
Wat voor gemiddeldes moet ik dan aan denken? Obama's gemiddelde over beide termijnen? En welk gemiddelde bij Trump? Sinds die in office is?
Heb je een bron?

Het feit dat Trump constant S-A ontziet, wordt natuurlijk genegeerd.
Hij is nog geen 100 dagen in office en heeft momenteel zijn handen vol aan Syrië. Momenteel is het niet tactisch om S-A aan te pakken. Maar je hebt wel gelijk, hij zei dat die S-A zou aanpakken en ik ben dan ook benieuwd hoe/of hij dat in zijn 1e termijn gaat doen.

Obama ongeveer 1 per 5 dagen, trump nu ongeveer 1 per 1.25.
Toen Obama aftrad werd er her en der wat gejuicht en verwacht dat nu dat drone geweld wel minder moest worden. Toen zei ik al: 'hahahahahahahahaha'. Heb er ook verder niks op tegen hoor. Bombardeer de trainingskampen etc maar lekker. Zolang de civilian casualties een beetje in check blijven.

Obama drie stuks elk uur toch in 2016, of is het over zijn hele tijd wat jij schrijft?

America dropped 26,171 bombs in 2016. What a bloody end to Obama's reign | Medea Benjamin

2016 alone, the Obama administration dropped at least 26,171 bombs. This means that every day last year, the US military blasted combatants or civilians overseas with 72 bombs; that’s three bombs every hour, 24 hours a day.

While most of these air attacks were in Syria and Iraq, US bombs also rained down on people in Afghanistan, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan. That’s seven majority-Muslim countries.

Het is wel lekker rustig in de Nederlandse media over Trump. Hadden we maar elke week Tweede Kamerverkiezingen.

• #4.434
Alle bommen die we in Syrië gooien zijn ook nog eens illegaal. :o

The White House on Monday walked back a key point of President Donald Trump's unsubstantiated allegation that President Barack Obama wiretapped his phones in Trump Tower during the 2016 election.

Namely, White House press secretary Sean Spicer said Trump wasn't referring to wiretapping when he tweeted about wiretapping.
"I think there's no question that the Obama administration, that there were actions about surveillance and other activities that occurred in the 2016 election," Spicer said. "The President used the word wiretaps in quotes to mean, broadly, surveillance and other activities."

Spicer also said that Trump was referring to the Obama administration broadly -- and not accusing Obama of personal involvement -- when he tweeted that "Obama had my 'wires tapped' in Trump Tower" and accused Obama of being a "bad" or "sick guy."
hehe

Als dit gevolgen heeft, krijgt iedereen een fles whisky van me. Als Trump ermee weg komt, stuurt iedereen me een piemelfoto.

Ik denk dat de koppies van zijn kinderen als wettig en overtuigend bewijs kunnen dienen. :D

d2f481d17e4bc38e3c3db07f715231a1d8879fcd6a3b26c7af76a5941239ef65.jpg

merica-meme-9.jpg

Terug
Naar boven