XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.082
Misschien is CNN nu geïnfiltreerd door de Russen?

:trollfacex:

-

Laatst bewerkt:
  • #5.084
Amerikanen moeten toch ook compleet verzadigd zijn met die onzin. Ik trok de Amerikaanse media gewoon niet meer na het volgen van de verkiezingen. :roflol:

Ik ben toch erg blij met de 'Nederlandse media' organisaties als ik naar de VS kijk

Wat een stront storm is dat zeg

Hoe meer populistisch politiek wordt, hoe meer dit fenomeen zich zal voordoen.

We zitten weer in het reactionaire gedeelte van de cyclus, ik ben benieuwd wat het gaat geven...

Ik vind het allemaal leuk een aardig, maar als je boven je 16e levensjaar nog moet worden geredpilled vraag ik me wel af waar je zit met je hoofd. Tegen die tijd moet je toch wel oud genoeg zijn om zelf te redpillen. Mensen die boven die leeftijd worden geredpilled heb ik ook wel beetje het idee van dat ze met de wind mee waaien. Links is nu zinkend schip en rechts de nieuwe hippie way of thinking.

Krijg je misschien beetje van dat types zonder eigen mening

California's top elections officer to Trump's voting fraud panel: No

"I will not provide sensitive voter information to a commission that has already inaccurately passed judgment that millions of Californians voted illegally," he said in a written statement. "California's participation would only serve to legitimize the false and already debunked claims of massive voter fraud made by the President, the Vice President, and Mr. Kobach."

• #5.090
Nancy Astor en Churchill zijn er niets bij.

Ik wist niet dat Zbigniew Brzezinski haar vader was.

Laatst bewerkt:

“Morning Joe” regular Donny Deutsch challenged President Trump to a schoolyard fight on Friday while calling him “physically disgusting.”
“Donald if you’re watching, we’re from Queens. I’ll meet you in the schoolyard, brother,” Deutsch said on MSNBC’s “Morning Joe.”

“Enough is enough!” Deutsch added a bit later. “Enough is enough with this disgusting, vulgar man! To talk about women that day, and the irony is that you physically look like you do, beyond the stupidity of it, you are a pig! You are a bully! And you are doing disgusting things to this country.”

Brzezinski and Scarborough were supposed to be on vacation on Friday, but came back to the show address Trump's Thursday tweets while also writing an op-ed for the Washington Post.

• #5.092
Laatst bewerkt:
Het "strategisch geduld" van de Verenigde Staten versus Noord-Korea is voorbij. Dat dreigement heeft de Amerikaanse president Donald Trump vandaag geuit tijdens een onderhoud in het Witte Huis met de nieuwe president van Zuid-Korea, Moon Jae-in.
Dacht dat het strategisch geduld 3 maand geleden voorbij was?

• #5.097
cn8l2bR.jpg

Wanneer iemand denkt dat Mika letterlijk aan het bloeden was.

vnW4WVm.png

• #5.100

Russische lamp?

:trollfacex:

Wat een circus.

Terug
Naar boven