- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'right wing infiltrators'... Dat excuus ken ik ergens van.
De polizei moet trouwens eens stoppen met het gebruiken van paarden.![]()
Na wat research blijkt het echter fake news.
Deze gast is blijkbaar gewoon een 19 jaar oud jochie die bekend staat als troll.
Hij staat op youtube onder de naam BG Kumbi:
BG Kumbi
BG Kumbi (@bgkumbi) | Twitter
Hier een recent filmpje van hem:
En wat betreft linkse antifa gekkie; hier zie je een confederate flag hangen op de achtergrond:
Zo zie je maar weer hoe makkelijk het tegenwoordig is om mensen te beïnvloeden. Mediadiensten moeten hun bronnen gewoon goed verifiëren alvorens ze (dit soort) shit publiceren.
Maarja, ratings > waarheid.
Trump lijkt mij nu niet bepaald het type leugenaar............ Eerder totaal niet. Dat spreekt me nu juist zo aan aan deze man.. Eerlijker kan bijna niet)Maakt niet uit, dan maken we ons eigen nieuws. Kies je voor Trump dan kies je voor leugens, deceptie en ontkenning.
President Trump’s Lies, the Definitive ListTrump lijkt mij nu niet bepaald het type leugenaar............ Eerder totaal niet. Dat spreekt me nu juist zo aan aan deze man.. Eerlijker kan bijna niet)
Bedankt voor de ophelderende links
Kies je voor Trump dan kies je voor leugens, deceptie en ontkenning.
Stem GroenLinks ! :-DMooi
Ik mis alleen nog dood en chaos. Mijn favoriete nutriënten!

Nu maak je mij wel benieuwd. Waar baseer je dat op?Maakt niet uit, dan maken we ons eigen nieuws. Kies je voor Trump dan kies je voor leugens, deceptie en ontkenning.
zie mijn bovenstaande reactie met twee links erin.Nu maak je mij wel benieuwd. Waar baseer je dat op?
Enlighten me.