XXL Nutrition

Verenigde Staten

Prachtige tijden wat dat betreft. :roflol:
Zou Trump hiervan wekelijks een update krijgen en bekijken?

Die Antifa sukkeltjes worden wel vaak weggeslagen zeg. Wat ze dan weer compenseren door met fietsenkettingen te sucker punchen.

'right wing infiltrators'... Dat excuus ken ik ergens van.

De polizei moet trouwens eens stoppen met het gebruiken van paarden. :mad:

Na wat research blijkt het echter fake news.

Deze gast is blijkbaar gewoon een 19 jaar oud jochie die bekend staat als troll.
Hij staat op youtube onder de naam BG Kumbi:
BG Kumbi
BG Kumbi (@bgkumbi) | Twitter

Hier een recent filmpje van hem:

En wat betreft linkse antifa gekkie; hier zie je een confederate flag hangen op de achtergrond:

Zo zie je maar weer hoe makkelijk het tegenwoordig is om mensen te beïnvloeden. Mediadiensten moeten hun bronnen gewoon goed verifiëren alvorens ze (dit soort) shit publiceren.
Maarja, ratings > waarheid.

Na wat research blijkt het echter fake news.

Deze gast is blijkbaar gewoon een 19 jaar oud jochie die bekend staat als troll.
Hij staat op youtube onder de naam BG Kumbi:
BG Kumbi
BG Kumbi (@bgkumbi) | Twitter

Hier een recent filmpje van hem:

En wat betreft linkse antifa gekkie; hier zie je een confederate flag hangen op de achtergrond:

Zo zie je maar weer hoe makkelijk het tegenwoordig is om mensen te beïnvloeden. Mediadiensten moeten hun bronnen gewoon goed verifiëren alvorens ze (dit soort) shit publiceren.
Maarja, ratings > waarheid.

Maakt niet uit, dan maken we ons eigen nieuws. Kies je voor Trump dan kies je voor leugens, deceptie en ontkenning.

Maakt niet uit, dan maken we ons eigen nieuws. Kies je voor Trump dan kies je voor leugens, deceptie en ontkenning.
Trump lijkt mij nu niet bepaald het type leugenaar............ Eerder totaal niet. Dat spreekt me nu juist zo aan aan deze man.. Eerlijker kan bijna niet)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.252

Ti faccio un culo così! :mad:

v6vhkpk.jpg

Nu begin ik enigszins te begrijpen waarom die gesluierde dames 10m achter hun kerel moeten lopen.

Trump 'liegt' met een reden, het is heel slim.

Hypothetisch voorbeeld:

Hij zegt: 85% van de marokkanen zijn crimineel.

De linkse media springt er bovenop: klopt niet, het is slechts 82%!!1!

En op die manier heeft Trump de linkse media laten toegeven dat 82% crimineel is.

Als hij direct op 82% zou inzetten zou linkse media gaan zeggen: "bla bla socio economisch blabla racisme blabla".

Dus hij moet beetje het debat aanwakkeren en dat doe je het beste door in te spelen op de voortdurende behoefte van anderen om je te verbeteren. En het werkt perfect voor Trump.

Heil Trump!

Terug
Naar boven