- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is leuk

Duidelijk dat het een complot is van pedofiel links!
Clinton’s score-settling frustrates Democrats“The best thing she could do is disappear,” a former fundraiser and surrogate told the newspaper. “She’s doing harm to all of us because of her own selfishness. Honestly, I wish she’d just shut the f– up and go away.”
“None of this is good for the party,” added one of Mr. Obama’s former aides. “It’s the Hillary Show, 100 percent. A lot of us are scratching our heads and wondering what she’s trying to do. It’s certainly not helpful.”

De presidentskandidaat haalt uit naar de media, die meededen aan Trumps spelletjes en haar veel harder zouden hebben aangepakt.
‘Bernie is geen Democraat. Dat is geen belediging, hij geeft het zelf toe. Hij deed niet mee om een Democraat in het Witte Huis te krijgen, maar om de Democratische Partij schade toe te brengen.’
In het boek geeft ze tevens een persoonlijk inkijkje in hoe de verkiezingsdag verliep. Vrijwel iedereen was ervan overtuigd dat ze zou gaan winnen, schrijft ze, en president Obama zou haar tijdens het laatste evenement hebben toegefluisterd: ‘Dit gaat je lukken. Ik ben zo trots op je.’
Het liep anders. Clinton schrijft dat ze aan het begin van de avond even ging slapen. Toen ze wakker werd, was de stemming in de hotelkamer ‘veel donkerder’. Obama hing later aan de lijn, met de mededeling dat ze beter haar nederlaag kon toegeven. Het telefoongesprek met Trump dat daarop volgde, noemt ze ‘een van de vreemdste momenten in mijn leven’. ‘Het was een vriendelijk gesprek en gek genoeg heel normaal, alsof ik een buurman belde om te zeggen dat ik niet bij zijn barbecue kon zijn. Het was gelukkig kort.’
Ook twijfelt Hillary over de reactie van president Obama op berichten dat Rusland de verkiezingen probeerde te beïnvloeden. ‘Ik vraag me soms af wat er zou zijn gebeurd als Obama een speech op tv had gehouden, om het land in het najaar van 2016 te waarschuwen dat onze democratie werd bedreigd. Misschien waren meer Amerikanen op tijd wakker geworden. We zullen het nooit weten.’
‘Er waren veel mensen die hoopten dat ik gewoon zou verdwijnen,’ schrijft ze erover. ‘Maar hier ben ik weer.’