- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-treatment programs
-betere coördinatie en snellere beslissingen
-overleg met china tegen drugssmokkel
-take the worst opoid product off the market
-drug turn in day
-the wall
-ad campaign
-develop non-addictive solutions
Wat stond hier voor afbeelding dan
Ik vraag me af waarom er censuur nodig was volgens moderator, het ging volgens mij om een gifje waarbij Trump een soort van taart in het gezicht gooide van Clinton, Obama, McCain etc.Laatst bewerkt door een moderator: woensdag om 19:59
DIE VERDOMDE MSM!!!!!Ik vraag me af waarom er censuur nodig was volgens moderator, het gaat om een gifje waarbij Trump een soort van taart in het gezicht gooit van Clinton, Obama, McCain etc.
Nog niet bekeken.Kevin Shipp was a decorated CIA officer who refused to look the other way in regard to government criminality and cover-up. Mr. Shipp presented a shocking and compelling presentation on numerous, horrific and ongoing government crimes. The total persecution of anyone who dares to tell the truth about rampant government tyranny is also fully exposed. The paradigm we have all known has been built on deception and the dark agendas of the global power structure.
De resterende stukken worden bekeken en komen over een tijdje wellicht nog.Oei Trump houdt toch nog dingen geheim, zou Clinton hem in zijn macht hebben? Cookies op AD.nl | AD.nl
Dit was geen censuur, was per ongeluk gebeurd bij automatisch verwijderen van niet-werkende afbeeldingen. Hersteld !Ik vraag me af waarom er censuur nodig was volgens moderator, het ging volgens mij om een gifje waarbij Trump een soort van taart in het gezicht gooide van Clinton, Obama, McCain etc.
@Sanca enig idee?
Dit geloof ik dus ook niet! Ik weet zeker dat hillary iemand van dbb heeft omgekocht om die systemen alles wat positief is voor trump te laten verwijderen.Dit was geen censuur, was per ongeluk gebeurd bij automatisch verwijderen van niet-werkende afbeeldingen. Hersteld !