Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet dat gare blonde wijf alweer? Haar boeken zijn ook steeds bestsellers aldaar.![]()
Ik snap m wel. Als je een hekel aan Trump hebt, miljoenen kan verdienen aan een 'fictief' boek, en geen problemen hebt met liegen... tja
Het is meesterlijk. Een boekje verkopen aan liberals voor een topprijs. In o.a. Washington was het binnen een middag uitverkochtIk snap m wel. Als je een hekel aan Trump hebt, miljoenen kan verdienen aan een 'fictief' boek, en geen problemen hebt met liegen... tja

Hoe wordt je multimiljonair in een jaar..Het is meesterlijk. Een boekje verkopen aan liberals voor een topprijs. In o.a. Washington was het binnen een middag uitverkocht![]()
En van niet al te serieus te nemen schrijver ga je worden uitgenodigd bij de 'serieuze media' die 'm voorheen uitkotste. Gezamenlijke 'vijand' maakt immers 'vrienden'.
Klinkt exact als Trump, doet die nou een trumpie?Ik snap m wel. Als je een hekel aan Trump hebt, miljoenen kan verdienen aan een 'fictief' boek, en geen problemen hebt met liegen... tja

Zo zijn er wel meer die ik zelfs op de NOS voorbij zag komen van dat boek:
Dezelfde hypocrisie zag je bij 'de' amerika deskundigen die, nu het over Trump ging, Bannon ineens wél betrouwbaar vonden.Trump doet niets anders dan de hele dag twitteren
of
Trump is een domme analfabeet
Bannon apologizes to Trump, says the "treasonous & unpatriotic" quote was aimed at Manafort, not Don Jr.
Alan Dershowitz: It’s very dangerous… That’s what they did in Russia. That’s what they did in China. That’s what they did in apartheid South Africa. How dare liberals, people on the left, try to undo democracy by accusing a president of being mentally ill without any basis. The 25th amendment doesn’t apply. Everybody knew who Donald Trump was when they elected him… he hasn’t changed in office and this idea of diagnosing him instead of opposing him politically poses an enormous danger to our democracy.
Stephan Miller "Why don't you just give me three minutes to tell you the truth about Donald Trump?" Jake Tapper "Because it's my show and I don't want to."