AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.421
Amerikaanse literatuur stelt sowieso geen zak (meer) voor. Laat staan deze tabloid-achtige onzin.

Hoe heet dat gare blonde wijf alweer? Haar boeken zijn ook steeds bestsellers aldaar. :emo:

• #7.423
Ann Coulter

Wat uitspraken over de schrijver op een rijtje:
STbLO3hl.jpg
Ik snap m wel. Als je een hekel aan Trump hebt, miljoenen kan verdienen aan een 'fictief' boek, en geen problemen hebt met liegen... tja

Ik snap m wel. Als je een hekel aan Trump hebt, miljoenen kan verdienen aan een 'fictief' boek, en geen problemen hebt met liegen... tja
Het is meesterlijk. Een boekje verkopen aan liberals voor een topprijs. In o.a. Washington was het binnen een middag uitverkocht:roflol:

Laatst bewerkt:
hihihi, ik ga het boek ook maar eens bestellen.

De Amerikaanse president Donald Trump vindt zichzelf helemaal niet onstabiel en dom, zoals in het veelbesproken boek over het eerste jaar van zijn presidentschap wordt beweerd. "Ik ben een uiterst stabiel genie'', twittert hij.

• #7.434
Hoeveel zaken zijn er ondertussen al ontkracht door zijn 'bronnen'? :emo:

Kan geen pdf uploaden hier?
Heb het boek via app binnengekregen als pdf haha.

Pompeo, Lewandowski vehemently defend Trump, slam 'Fire and Fury' book as fiction

Dershowitz: Psychiatrists and Democrats Who Are Trying to Impeach Trump for Being Unstable Are Like Soviet and Chinese Communists (Video)
Top US attorney and Democrat Alan Dershowitz lashed out at the far left psychiatrists who are attempting to impeach President Trump for being crazy.
Alan Dershowitz: It’s very dangerous… That’s what they did in Russia. That’s what they did in China. That’s what they did in apartheid South Africa. How dare liberals, people on the left, try to undo democracy by accusing a president of being mentally ill without any basis. The 25th amendment doesn’t apply. Everybody knew who Donald Trump was when they elected him… he hasn’t changed in office and this idea of diagnosing him instead of opposing him politically poses an enormous danger to our democracy.

• #7.440
't Is weer niet raar dat Dershowitz op Clinton heeft gestemd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven