MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.503
Shithole is nogal licht uitgedrukt als het over Haïti en El Salvador gaat.

Laatst bewerkt:
"Schaamteloos racistisch": storm van kritiek op Trumps uitlatingen over "shithole countries"

DTTMCC3VAAAc9br.jpg
:lol:

En weer gaat het over de verpakking, niet de inhoud. Wie kan mij uitleggen wat een immigrant uit een van de zgn. klotelanden kan bijdragen in de USA wat hij/ zij niet kan bijdragen in eigen land?

vraag het eens aan de oorspronkelijke inwoners van Amerika, de Indianen, wat zij vinden van de immigranten en hoe ze door hen behandeld werden

aha !!!111!

vraag het eens aan de oorspronkelijke inwoners van Amerika, de Indianen, wat zij vinden van de immigranten en hoe ze door hen behandeld werden

aha !!!111!
Ik gun elke hardwerkende hulpverlener vakantie maar hopelijk komen ze op jouw afdeling na het weekend weer terug. Cliënten zonder toezicht laten internetten klinkt modern maar is het niet.

Dit blijft een heerlijk topic! Ik blijf het bewonderendswaardig vinden hoe jullie hem nog kunnen verdedigen:laugh:

Dit blijft een heerlijk topic! Ik blijf het bewonderendswaardig vinden hoe jullie hem nog kunnen verdedigen:laugh:
Het gaat niet om verdedigen mijns inziens, meer om er 'doorheen' te kijken. Het is politiek incorrect, en onhandig om dat zo te benoemen. Akkoord. Val dat aan waar je wilt.
Het zijn toch ook landen die naar de klote zijn. Dat kunnen de meeste inwoners bevestigen. Hij doet de dingen radicaal anders. Niet altijd met succes maar de huidige aanpak heeft dat evenmin.

RYEXgTRl.jpg

Savage.

Terug
Naar boven