Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mark LaGanga, een voormalige cameraman en journalist voor de Amerikaanse nieuwsbedrijf CBS News, heeft zeventien jaar na 9/11 nieuwe beelden gedeeld van de aanslagen. De ruwe beelden laten vooral de enorme chaos zien nadat twee vliegtuigen de Twin Towers doorboorden.
10 September vooravond 9/11,
En wat tweet deze professionele l*l:
Wat gaat er toch om in dat gedeformeerde kabouterhoofd. Het Joods Nieuwjaar (Rosj Hasjana) begint overigens ook maar daar hoor je 'm niet over.
Ja in het misbruiken van nationale ellende voor eigen gewin is ons Franske goed en heeft hij zijn huidige baan te danken. Ik snap wel dat het systeem zo werkt en Franske maar een onderdeel daarvan is maar ik vind het zo'n hypocriete volgrevreten professionele l*l.met mh17 trad hij sterk op ,nou likt hij de schoenen van de moslims . Wat een pipo
zoals gewoon lijk een respectable visie vriend derksen . maar dat is politiek , volgens mij moet je een machiavelli zijn als je succes in de politiek wil hebben .Ja in het misbruiken van nationale ellende voor eigen gewin is ons Franske goed en heeft hij zijn huidige baan te danken.
met mh17 trad hij sterk op ,nou likt hij de schoenen van de moslims . Wat een pipo
“De islam is ons verhaal, de islam maakt deel uit van ons heden en de islam zal deel uitmaken van onze toekomst. “
“Hoe we onze inwoners, ongeacht hun achtergrond, helpen om de diversiteit die een realiteit is in de Europese samenlevingen te omarmen , zullen bepalen hoe onze gemeenschappelijke toekomst eruit zal zien”
De Europese Commissie benoemt binnenkort een nieuwe coördinator voor de strijd tegen moslimhaat. Een collectief van islamitische organisaties wil graag meepraten over die benoeming. Veel van deze clubs hebben banden met de orthodoxe Moslimbroeders.
Terecht, Franske spuugt ook al jaren iedereen in zijn smoel. Tegen betaling. Namens het "volk".mocht ik hem in heerlen tegenkomen spuug ik hem in zijn gezicht , daar kun je zeker van zijn
Klopt, alleen niet in positieve zin.The Muslim community is part of our past, it is part of our present and it will be part of #Europe's future.
(Beleg van Wenen, etc)mocht ik hem in heerlen tegenkomen spuug ik hem in zijn gezicht , daar kun je zeker van zijn

Frans?
Zorgt toch dat we weer ff kunnen lachen hoe triest die clowns zijn daar in Brussel slash Straatsburg.