AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.381

Laatst bewerkt:
Al Gore zag er uit als een pratende pop tijdens zn race tegen Dubya

• #8.383

Laatst bewerkt:
  • #8.384

Laatst bewerkt:
  • #8.385
Mark LaGanga, een voormalige cameraman en journalist voor de Amerikaanse nieuwsbedrijf CBS News, heeft zeventien jaar na 9/11 nieuwe beelden gedeeld van de aanslagen. De ruwe beelden laten vooral de enorme chaos zien nadat twee vliegtuigen de Twin Towers doorboorden.

Laatst bewerkt:
10 September vooravond 9/11,

En wat tweet deze professionele l*l:

Wat gaat er toch om in dat gedeformeerde kabouterhoofd. Het Joods Nieuwjaar (Rosj Hasjana) begint overigens ook maar daar hoor je 'm niet over.

Of toch wel, alleen een paar dagen eerder:

Laatst bewerkt:
10 September vooravond 9/11,

En wat tweet deze professionele l*l:

Wat gaat er toch om in dat gedeformeerde kabouterhoofd. Het Joods Nieuwjaar (Rosj Hasjana) begint overigens ook maar daar hoor je 'm niet over.

met mh17 trad hij sterk op ,nou likt hij de schoenen van de moslims . Wat een pipo

met mh17 trad hij sterk op ,nou likt hij de schoenen van de moslims . Wat een pipo
Ja in het misbruiken van nationale ellende voor eigen gewin is ons Franske goed en heeft hij zijn huidige baan te danken. Ik snap wel dat het systeem zo werkt en Franske maar een onderdeel daarvan is maar ik vind het zo'n hypocriete volgrevreten professionele l*l.

Ja in het misbruiken van nationale ellende voor eigen gewin is ons Franske goed en heeft hij zijn huidige baan te danken.
zoals gewoon lijk een respectable visie vriend derksen . maar dat is politiek , volgens mij moet je een machiavelli zijn als je succes in de politiek wil hebben .
Noem het noodzaak Noem het vrimineel gedrag maar zo schijnt het wel te zijn

Timmermans verklaarde na de bijeenkomst in een persbericht:
“De islam is ons verhaal, de islam maakt deel uit van ons heden en de islam zal deel uitmaken van onze toekomst. “
“Hoe we onze inwoners, ongeacht hun achtergrond, helpen om de diversiteit die een realiteit is in de Europese samenlevingen te omarmen , zullen bepalen hoe onze gemeenschappelijke toekomst eruit zal zien”
mXrTqvRl.jpg

Moslimbroederschap lobbyt bij Frans Timmermans
De Europese Commissie benoemt binnenkort een nieuwe coördinator voor de strijd tegen moslimhaat. Een collectief van islamitische organisaties wil graag meepraten over die benoeming. Veel van deze clubs hebben banden met de orthodoxe Moslimbroeders.

https://www.elsevierweekblad.nl/bui...limbroederschap-lobbyt-bij-timmermans-630703/

mocht ik hem in heerlen tegenkomen spuug ik hem in zijn gezicht , daar kun je zeker van zijn

gelukkig wordt fransje de elite uitgewerkt binnen de EU, zal in 2019 als al die baantjes herverdeelt worden ook wel aan het kortste eind trekken. Barnier is effectief de rechterhand van Juncker momenteel, timmerfrans mag lekker al die kutdossiers mbt oost-Europese landen voor zijn rekening nemen

• #8.396
Frans was natuurlijk een welgekomen spreekbuis voor de EU. Hij lijkt me niet echt een denker. Vind hem eerder op het randje van inhoudsloos. :)

Meen er niks van :treuren:

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven