Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat als het Trump is die er achter zit?Derksen zei:Zou mij niets verbazen als Soros hier ook mee te maken heeft.
Ik dacht dat Mexico ze had tegengehouden. Trump heeft ook laten blijken dat hij dit verwacht en anders consequenties, en militairen bij de grens.

Ik lees zo vaak dat Trump een r*tard moet zijn, dan lijkt mij dit veel te hoog gegrepen. Toch?
Ik mag hopen dat je dit niet meent? Niet alleen om het feit dat jij denkt dat het rechtvaardig/goed is om een compleet land binnen te vallen vanwege een paar mensen of het feit dat je direct WW3 uitlokt als je SA binnenvalt.
Ik mag hopen dat je dit niet meent? Niet alleen om het feit dat jij denkt dat het rechtvaardig/goed is om een compleet land binnen te vallen vanwege een paar mensen of het feit dat je direct WW3 uitlokt als je SA binnenvalt.

Ik meen het wel. Mekka en veel heilige plaatsen voor de moslims liggen in SA.
Gelukkig mogen ze meerijden!Oh, and the “spontaneous” mob would have to walk 20 miles a day for a hundred consecutive days, without rest, to get here.
Wat ik mij dan afvraag, als deze foto überhaupt echt is, waarom iemand dan een opvallende David ster op zijn busje zet?
SA was een stuk logischer geweest dan Irak & Afghanistan.
Zijn gewoon trots op hun afkomst ja mag dat niet ofzo!Wat ik mij dan afvraag, als deze foto überhaupt echt is, waarom iemand dan een opvallende David ster op zijn busje zet?