XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.601

Héj, Superman is er alweer!

Derksen zei:
Zou mij niets verbazen als Soros hier ook mee te maken heeft.
Ik dacht dat Mexico ze had tegengehouden. Trump heeft ook laten blijken dat hij dit verwacht en anders consequenties, en militairen bij de grens.
Wat als het Trump is die er achter zit? :eyebrow:

Ik word moe van die man.

Saudi-Arabië bevestigt dood Khashoggi en arresteert 18 mensen

Had W. Bush dat land maar bezet. :emo:

6L1lqAQ.gif
Ik mag hopen dat je dit niet meent? Niet alleen om het feit dat jij denkt dat het rechtvaardig/goed is om een compleet land binnen te vallen vanwege een paar mensen of het feit dat je direct WW3 uitlokt als je SA binnenvalt.

Ik mag hopen dat je dit niet meent? Niet alleen om het feit dat jij denkt dat het rechtvaardig/goed is om een compleet land binnen te vallen vanwege een paar mensen of het feit dat je direct WW3 uitlokt als je SA binnenvalt.

Bro, ik mag hopen dat je dit niet meent.:o

Smart creepy Joe

SA binnenvallen lijkt me sowieso geen slim idee. Los van het feit dat het land belachelijk veel moderne US made wapens heeft gekocht (en blijft kopen) en het zelfs werelds op één na grootste importeur van wapens is, houdt je de soennitische islamitische wereld redelijk in check door er vriendjes mee te zijn. Een wereldoorlog zou het denk ik niet worden want grootmachten als Rusland en China zouden zich er niet mee bemoeien.

• #8.616
Israël :roflol:

Er zijn ook gewoon joden in Zuid Amerika.

Zag ook fotos voorbij komen van mensen in de optocht met david ster op hun tshirt. Als je er op gaat letten blijf je bezig :o

• #8.618
Dat zijn agenten van de Mossad.

:emo::emo::emo:

Laatst bewerkt:
  • #8.619

Nu is hij plots fan van Reagan? :thinking:

Teflon Reagan. Iedereen houdt van hem.

Iran- Contra-affaire :roflol:

Terug
Naar boven