XXL Nutrition

Verenigde Staten

Ja dat lijkt me allemaal nogal een verschil maar vroeg me af of @UnCompress dat ook vind :o

Volgens mij was het vorig jaar trouwens ook al uitvoerig in het 'nieuws'

Untitled.png

Wat vind jij van het verschil met wat Hilary heeft gedaan? Dat onderzoek loopt nog steeds he.

Judicial Watch: Federal Court Orders Hillary Clinton to Answer Additional Email Questions Under Oath
NOVEMBER 15, 2018

Judicial Watch: Federal Court Hearing to Compel Testimony from Hillary Clinton and Make Video Depositions Public
NOVEMBER 13, 2018
Wat ik vind is niet belangrijk. Wat vind Trump ervan?

:roflol:

Laatst bewerkt:
Leuk :)

The Left Case Against Open Borders
https://americanaffairsjournal.org/2018/11/the-left-case-against-open-borders/

@Derksen erg in lijn met die vrijlinks "het is klasse suffie" artikelen, gaat in detail in op partijen en policies in de VS, maar stelt dat open borders globalisatie het grote onderliggende probleem is i.p.v. capitalisme an sich en beschrijft ook sterk hoe dat moraliteit van politiek links gekaapt heeft. Met voorstellen voor verbeteringen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.810
Lijkt me niet lekker.

SfsnGZUl.jpg

xupNZN9l.jpg
RaBhck9l.jpg

G.H.Bush overleden :(

Mocht m wel.

Toen keek ik nog met plezier naar CNN. Prachtige beelden van de 1e Golfoorlog. Dat die af en toe hier en daar wat geknepen schijnt te hebben is hem vergeven. RIP.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.817
Bedankt voor die quote in The Big Lebowski

"Heleen Mees"?? Waar kennen we die ook alweer van?? Ohja, een stalkende golddigger die telkens mag aanschuiven bij de linkse kerk. We weten allemaal hoe anders het was geweest als ze ballen had gehad. Ze ontsnapte alleen aan een veroordeling door in te stemmen met vrijwillige therapie. Bye.

Laatst bewerkt:
Heeft ze die loodgieter nou al eens bedankt? :thinking:

Heeft ze die loodgieter nou al eens bedankt? :thinking:
Daar zal ze misschien, zoals eerder, wel allerlei seks en dildo spelletjes mee doen via skype. Misschien mag ze zijn ballen wel likken.

Jaren na de affaire rond de pathetische stalker Mees begint het de Volkskrant-columniste ineens te dagen: het is een complot. Ze is erin geluisd. Die 1.251 poepgeile foto's die La Nijkamp naar Buiter heeft gestuurd heeft ze helemaal niet zelf gestuurd, maar die heeft die dekselse Buiter gewoon stiekem gescreenshot. Toen een van haar dildo's door een opmerkelijke speling van het lot precies zo, floep, van het nachtkastje in haar vagina viel. Echt enorm toevallig allemaal.

Nou en precies op dat moment maakte Willem dus een screenshot en die 3.500 pagina's mailtjes zijn vast ook nep. Die dode vogel kwam zomaar het scherm ingevlogen, ook nep. Ze wilde de ballen van Buiter helemaal niet likken, nep dus. Ze wilde hem niet dood, dat was nep. Ze wilde zijn kind niet baren, dat was nep. Ze ging in therapie, maar ook dat was nep. Alleen haar imposante dildocollectie, ja die was wel echt.

Terug
Naar boven