MuscleMeat

Verenigde Staten

Als je denkt dat Trump het voor de arme blanke man doet dan ben je naïef. Trump leeft voor Trump en de rest kan dood neervallen. En als er iemand heel zijn leven in een ivoren toren woont. :roflol:
Drogberedenering. Ik zeg nergens dat ik dat denk en ik ontken ook nergens dat hij in een ivoren toren woont.

Maar wel mooi vinden dat hij andere deze verwijten maakt. :rolleyes:

Maar wel mooi vinden dat hij andere deze verwijten maakt. :rolleyes:
Ik dacht dat je begrijpend lezen wel onder de knie had ;).

ik zei:
Mooi ook hoe hij begint over politici die tegen een muur zijn maar dan wel zelf in een ivoren toren wonen.

Het gaat hier dus om politici die in een ivoren toren wonen maar tegen de muur zijn. Dit vind ik dus hypocriet.

Trump woont ook in een ivoren toren maar is overduidelijk voor de muur. Dit vind ik dus niet hypocriet.

Wat is er zo moeilijk aan dit stukje tekst deze zin?

Ik begrijp je wel pinda. Maar Trump geeft geen zier om die muur, hij gebruikt dit om zieltjes te winnen.
Trump heeft helemaal geen last van de mensen aan de andere kant van de muur, sterker nog Trump verdiend er flink wat centjes aan, goedkope arbeid.

Ik begrijp je wel pinda. Maar Trump geeft geen zier om die muur, hij gebruikt dit om zieltjes te winnen.
Trump heeft helemaal geen last van de mensen aan de andere kant van de muur, sterker nog Trump verdiend er flink wat centjes aan, goedkope arbeid.
Ja dat kan allemaal best, maar daar had ik het niet over. Als je mij dan citeert en vervolgens over iets anders begint dan is dat nogal gek vind je niet?

Maar dat hij het doet om zieltjes te winnen spreekt voor zich. Dat is politici eigen, toch?

Een politicus die geen zieltjes wilt winnen is als een bakker die geen brood wilt verkopen:
binnenkort werkeloos.

Als je denkt dat Trump het voor de arme blanke man doet dan ben je naïef. Trump leeft voor Trump en de rest kan dood neervallen. En als er iemand heel zijn leven in een ivoren toren woont. :roflol:
Trump's ego wil maar een ding: een van de beste presidenten aller tijden zijn. Iedereen dood laten neervallen past daar niet zo goed bij.

Students Hate Trump's Immigration Quotes… Don’t Realize They’re From Democrats

Miz2FE7l.jpg

After a sixpack!

BREAKING: Trump TOTALLY Embarrasses EU With Major Move They NEVER Saw Coming

• Like
Waarderingen: BB_
Trump heeft het zich echt moeilijk gemaakt. Hij heeft hierin alleen maar te verliezen. Als dit weken of maanden aanhoudt dan zal over enkele jaren alleen maar zijn naam aan deze shutdown gekoppeld zijn in de geschiedenis boeken. Als de meest eigenwijze/kinderachtige president ooit. Zeker met tweets waarin hij toegeeft weg te lopen met de woorden bye-bye.
Als hij toegeeft dan verliest hij zijn gezicht tegenover zijn achterban en kiezer.

De democraten zijn in een positie waarin ze Trump heel eenvoudig alle schuld kunnen geven omdat Trump de afgelopen twee jaar laat zien dat hij niet betrouwbaar en voor reden vatbaar is. Gewoon rustig vol blijven houden en daardoor Trump steeds verder beschadigen.

Trump heeft het zich echt moeilijk gemaakt. Hij heeft hierin alleen maar te verliezen. Als dit weken of maanden aanhoudt dan zal over enkele jaren alleen maar zijn naam aan deze shutdown gekoppeld zijn in de geschiedenis boeken. Als de meest eigenwijze/kinderachtige president ooit. Zeker met tweets waarin hij toegeeft weg te lopen met de woorden bye-bye.
Als hij toegeeft dan verliest hij zijn gezicht tegenover zijn achterban en kiezer.

De democraten zijn in een positie waarin ze Trump heel eenvoudig alle schuld kunnen geven omdat Trump de afgelopen twee jaar laat zien dat hij niet betrouwbaar en voor reden vatbaar is. Gewoon rustig vol blijven houden en daardoor Trump steeds verder beschadigen.
Hij kan inderdaad niet toegeven, maar aan de andere kant maken de democraten nu ook geen goede indruk op z'n achterban en het stille centrum?

En men kan zich af gaan vragen hoe het leven gewoon door gaat tijdens een shutdown en waar dan de rest van die overheid nou voor nodig is :thinking:

Rusland is toch bekend vanwege fakenews? ???

is allemaal 1 pot nat, de democraten wouden zelf een muur bouwen en nu ineens niet meer ,gewoon maar om Trump tegen te houden , Obama heeft meermaals gezegd dat ze een muur moesten bouwen om de illegalen tegen te houden en de criminelen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.939
Amerikanen zijn sowieso een beetje schizofreen. Om de vier jaar kiezen ze een president, en tijdens de midterms saboteren ze hem. Is het gek dat sommigen dan niets gedaan krijgen?

:lol:

Terug
Naar boven