XXL Nutrition

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb een uurtje gezien, niet te doen zeg. Joh wat een ellende haha.
     
    Een hardcore fan van rode dassen zo te zien.
     
    CuXhv7AWYAADXK5.jpg


    trump_cartoons.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    what media doesnt show you

    Long Lines to See Donald Trump in Ambridge, PA 10/10/16

     
    Ik heb een uurtje gezien, niet te doen zeg. Joh wat een ellende haha.

    Niemand heeft dit debat gewonnen. Alle mensen die het helemaal gezien hebben hebben helaas wel anderhalf uur van hun leven verloren.
     
    what media doesnt show you

    Long Lines to See Donald Trump in Ambridge, PA 10/10/16


    "What media doesnt show you"

    Het staat op youtube

    Jij post het op een forum

    Hoeveel media wil je nog hebben
     
    Niemand heeft dit debat gewonnen. Alle mensen die het helemaal gezien hebben hebben helaas wel anderhalf uur van hun leven verloren.

    maar goed dat we iemand als jouw hebben die uit naam voor iedereen spreekt :thumbup:
     
    CNN Tells Voters What to Say, Rig Their Polls, Ignore Wikileaks

     

    De ironie om over fact-checking te beginnen als Hillary zijnde om vervolgens in dezelfde zin te liegen.
     
    "What media doesnt show you"

    Het staat op youtube

    Jij post het op een forum

    Hoeveel media wil je nog hebben
    Volgens mij praten we hier over ook over het nieuws. Ik zie letterlijk nooit iemand die trump support op rtl. rtl nieuws hillary editie nl hillary rtl boulevard hillary rtlln hillary. rtl live hillary. Het ergste is nog dat er dan mensen zijn die zich totaal,
    niet verdiepen in de verkiezingen en dan maar andere media mensjes gaan na praten, die nicht albert: ik zie nooit iemand die trump support, gelukkig kijk ik amper rtl, kanslozen zender.
     
    Ik begrijp ook niet precies waar Jeanpiston naar toe wil met zijn videos. Wij hebben er helemaal geen zicht op hoe de berichtgeving is in de VS. Hoe het er in Vlaanderen en Nederland aan toe gaat maakt ook helemaal geen reet uit.
     
    Dafuq is dit? (slangen op mijn beeld)
     
    ze moeten die mediafiguren tesamen met Hilary in de gevangenis zetten !
     
    Back
    Naar boven