Fitness Seller

Verenigde Staten

Een ayatollah heeft zich ook al uitgesproken.

Daar hebben blanken mannen geen tijd voor. Die moeten werken en voor hun kinderen zorgen. Zwarte mannen daarentegen :D
Oh er was toch wel vandalisme

1500323795095.png

Wat een verschil..
Justine Damond death: police union boss questions prosecutor's objectivity
Somali American police 'afraid' of backlash over shooting

Minneapolis city council member hits back at racist and anti-Muslim comments, saying people have been describing the police shooting as ‘a terrorist act’
“These statements are dangerous and purely divisive, and they undermine our American values.”
“Now is not a time for racial hatred. Now is the time for accountability, justice, and change,” he said.

Justine Damond: video shows Australian rescuing ducklings near Minneapolis home
Weer eens wat anders dan armed robbery during home invasion.

ps. in verdere vrijgegeven beelden zien we de heer George Floyd op de grond vallen terwijl hij in handboeien naar de auto geleid werd. Straks is het een overdosis/hartaanval geweest en had de knie in de nek er niks mee te maken :thinking:

:thinking:

“no physical findings that support a diagnosis of traumatic asphyxiation or strangulation,” according to the criminal complaint filed Friday against former officer Derek Michael Chauvin.

“Mr. Floyd had underlying health conditions including coronary artery disease and hypertensive heart disease,” said the complaint from the Hennepin County Attorney. “The combined effects of Mr. Floyd being restrained by police, his underlying health conditions and any potential intoxicants in his system likely contributed to his death.

Of de hand van Thor aan Eddie. Velen zullen de suggestie van het clipje slikken, en dat zal ook het doel zijn. Aan ons waarheidszoekers de taak om wakker te blijven en alles zo kritisch als een jury bij een rechtzaak te bekijken. Niks in de eerste clip is hard bewijs dat Putin niet antwoordde, of dat Thor Eddie's hand niet schudde.

Hij zegt dat China het losgelaten heeft op de wereld maar er staat me ook iets bij dat ze eigenlijk geen uitgaande vluchten wilden toestaan toen allerlei landen hun mensen wilden repatrieren tijdens de Wuhan lockdown. Weet iemand daar nog van of herinner ik me dat verkeerd?

Ohja... a 40-year-old Australian-American woman, was fatally shot by Mohamed Noor, a Somali-American Minneapolis Police Department officer, after she had called 9-1-1 to report the possible assault of a woman in an alley behind her house.

Waar waren de rellen toen?
Agent is toen wel veroordeeld.

Agent is toen wel veroordeeld.
Ik heb ook geen twijfel over of het systeem goed genoeg werkt om zulke gevallen aan te pakken. En ik wilde ook niet insinueren dat het een geval van racisme was. (kan wel iets over dodelijke gevolgen van affirmative action beginnen maar goed is weinig relevant meer)

Gaat vooral om hoe anders de toon van de media en omringende autoriteiten is afhankelijk van de kleurbalans in het incident. (Sterker nog, er waren toen autoriteiten die zijn betrapt op het onderzoek proberen beïnvloeden omdat ze niet door hadden dat bodycams nog een minuut na het uitschakelen opnemen.)

🙌 💯

Ik heb ook geen twijfel over of het systeem goed genoeg werkt om zulke gevallen aan te pakken. En ik wilde ook niet insinueren dat het een geval van racisme was. (kan wel iets over dodelijke gevolgen van affirmative action beginnen maar goed is weinig relevant meer)

Gaat vooral om hoe anders de toon van de media en omringende autoriteiten is afhankelijk van de kleurbalans in het incident. (Sterker nog, er waren toen autoriteiten die zijn betrapt op het onderzoek proberen beïnvloeden omdat ze niet door hadden dat bodycams nog een minuut na het uitschakelen opnemen.)

🙌 💯

Tucker Carlson!

Veelal schijnen agenten nogal eens niet vervolgd of veroordeeld worden, met name bij politiegeweld van blanke agenten tegen zwarte burgers, althans zo wordt het gevoeld of ervaren.

Het gaat om het narrative, de waarheid is niet belangrijk.

Antifa, enorme werkloosheid, zwarte bevolking onevenredig getroffen door corona, what could possibly go wrong?

Ambassadeur Hoekstra Op1 nu

Dank voor tip!

Jammer dat Blondie d'r handen voor d'r mond houdt met praten tegen Hoekstra.

Wie is die brunette die er tussendoor tetterde?
EDIT: wetenschapsjournaliste, dan heb je recht van spreken... op je vakgebied.

Off topic: blijft de briljantste nomen est omen voor een luchtvaartdeskundige: Benno Baksteen. En hij zit die bitches te stangen met kernenergie, lol.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Die NOS geconditioneerde kop van Witzier sprak boekdelen. Mag Pete wel

Laatst bewerkt:
Ik mis Op1 nooit!

Ik kijk er niet naar dus kan het ook niet missen. Zag alleen mn lad Pete langskomen. Ff kijken. Nu weer naar nazi Megastructures op Nat geo

Nu dit topic toch een beetje een Denzel Washington-fantopic is geworden...
"Nobody is gonna f**k with Den-zel!"

f**k the police

"because he knows they're gonna probably kill him"

Doe even normaal hoor.

Zo wordt hij alsnog gebruikt om te framen alsof alle politie bij elke encounter zomaar black people doden.

Intervened! Saved a life!

According to the officer, Washington was driving when he spotted the man in the road. Worried for the man's safety, the actor pulled over and helped him to the side of the street. A different person who recognized the actor while driving by the incident called the police.

"We intervened, spoke with the individual and determined that he did not want to harm himself or others, and he was on his way, and Denzel left," the officer continues. "Denzel provided him a mask to protect himself from the environment and that was good. So Denzel helped us today."

Laatst bewerkt:

Planet of the apes. Fire at will, ze zouden iedereen die daar tussen loopt kapot moeten schieten. Rechts Amerika en de militia's kijken goed mee, die gaan dit niet pikken als dit in hun gebieden gebeurd, die schieten ze allemaal kapot.

Maarja, het gebeurd dan ook voornamelijk in democrat run cities.

Planet of the apes. Fire at will, ze zouden iedereen die daar tussen loopt kapot moeten schieten. Rechts Amerika en de militia's kijken goed mee, die gaan dit niet pikken als dit in hun gebieden gebeurd, die schieten ze allemaal kapot.

Maarja, het gebeurd dan ook voornamelijk in democrat run cities.

Met een machete, niet slim.

https://streamable.com/22ppd7

Zonder wapen ook niet slim.

Met pijl en boog, ook niet slim.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven