Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
nee hoor de meeste van ons gaan de komende 4 jaar genieten van alle flops van die seniele pedo en zijn crackhead zoontje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mweh, Tiktok is voor r**ards en is gewoon niet grappig.He @apfelstrudel waar is je gevoel voor humor? Je houdt toch zo van lachen.
Veel zure types hier in dit topic ineens. Hoe zou dat komen?![]()
Dat viel mij ook al op, het afgelopen jaar waren ze nergens te zien in dit topic.He @apfelstrudel veel zure types hier in dit topic ineens.
Breaking news!
Bidens (onofficiële) winst heeft binnen 24 uur corona verslagen.
Dit zijn dezelfde mensen die Trump en zijn aanhangers maandenlang hebben veroordeelt voor het niet houden van afstand. De zogenaamde 'superspreader events'.
Klopt, maar als je kritiek levert op rechts ben je kennelijk te blind om de realiteit onder ogen te zien.Ik bedoelde de tendens op straat tussen mensen onderling. Die shit is al sinds een aantal jaar overgeslagen naar ons kleine landje. Wie kritiek levert op links wordt meteen bestempelt als racist.
Ik bedoelde de tendens op straat tussen mensen onderling. Die shit is al sinds een aantal jaar overgeslagen naar ons kleine landje. Wie kritiek levert op links wordt meteen bestempelt als racist.
Maar daar heeft rechts wel een punt.Klopt, maar als je kritiek levert op rechts ben je kennelijk te blind om de realiteit onder ogen te zien.
He @apfelstrudel waar is je gevoel voor humor? Je houdt toch zo van lachen.
Veel zure types hier in dit topic ineens. Hoe zou dat komen?![]()

Ach laat mij ook eens blij zijn. Het enige wat ik doe is je een spiegel voorhouden, weet je ook eens hoe het is.Zie het als je hypocriete zeikbuurman die nooit van een grapje is gedient, geen zelfspot heeft maar nu hard op lacht omdat je in een hondendrol stapt. Zou dat van iedereen kunnen hebben, maar net niet bij die buurman.
Krijg er bij linkse rakkers altijd een hypocriet nasmaakje bij. Die zijn toch zo welgemanierd dat ze zich nooit verlagen tot dit soort toestanden, oh toch wel.
Ik denk dat die uitspraak van David Corn ook voor NL'se politiek geldt.
Ach laat mij ook eens blij zijn. Het enige wat ik doe is je een spiegel voorhouden, weet je ook eens hoe het is.
Dit zullen de laatste posts zijn die ik hier nog aan besteed, Trump is verleden tijd.
Als er dan toch iets moois gekomen is uit de overwinning van Biden, dan is het dat ik jou kan feliciteren met zijn overwinning en blij voor je bent. Oprecht.Ach laat mij ook eens blij zijn. Het enige wat ik doe is je een spiegel voorhouden, weet je ook eens hoe het is.
Dit zullen de laatste posts zijn die ik hier nog aan besteed, Trump is verleden tijd.
Dat kan dan wel zo zijn, maar jij hebt niet 4 jaar lang een impeachment topic moeten onderhouden.Je maakt het denk ik wat groter dan het is.
Ik vergelijk deze (voor mij) bijzaak meer als een sportevent waarbij mijn favoriet heeft verloren. In dit geval deze "show".
Support vaak underdogs, die verliezen meestal. Kies ook zo vaak de verkeerde sport teams.
In tegenstelling tot hoe anderen er misschien in staan, zie de mensen zo nog juichen toen Fortuyn werd doorgeschoten. Dan wordt het walgelijk.
1. Prima speech, maar alle dingen die hij moest zeggen;Huys vroeg of journalisten zich niet zullen gaan vervelen als Trump weg is.
"Een beetje verveling zou goed zijn voor het land en ook voor journalisten. Dan verdiepen we ons meer in zaken."
Ik denk dat die uitspraak van David Corn ook voor NL'se politiek geldt.
Edit.
Ik vond het wel een uitzending met goede uitspraken.
Speech van Biden klonk ook prima. Maar zoals terecht werd gezegd, hij zal niet alleen een kluif hebben aan de verdeeldheid in het land, tevens ook binnen de partij.