AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Breaking news!

Bidens (onofficiële) winst heeft binnen 24 uur corona verslagen.

Dit zijn dezelfde mensen die Trump en zijn aanhangers maandenlang hebben veroordeelt voor het niet houden van afstand. De zogenaamde 'superspreader events'.

Stonden Trump fans toen ook zo te doen bij Obama?

Ik ga echt helemaal stuk als uit onderzoek en hertellingen blijkt dat de democraten vals hebben gespeeld en Trump alsnog een tweede termijn krijgt.

The wereldwijde butthurt zou zo gigantisch zijn, dat zou echt geweldig zijn. Ik zie het niet zo gauw gebeuren though, maar er zijn gekkere dingen gebeurt.

Het zou pas echt geweldig zijn als bij alle hertellingen de andere kandidaat gewonnen blijkt te hebben. Of het nu Biden of Trump is.

Ik bedoelde de tendens op straat tussen mensen onderling. Die shit is al sinds een aantal jaar overgeslagen naar ons kleine landje. Wie kritiek levert op links wordt meteen bestempelt als racist.
Klopt, maar als je kritiek levert op rechts ben je kennelijk te blind om de realiteit onder ogen te zien.

Ik bedoelde de tendens op straat tussen mensen onderling. Die shit is al sinds een aantal jaar overgeslagen naar ons kleine landje. Wie kritiek levert op links wordt meteen bestempelt als racist.

Gaat allemaal niet veranderen als je publieke omroep niet onafhankelijk is. Onder de 30 zal er niet meer echt naar gekeken worden, maar daarboven kijkt het gros gewoon nog braaf NPO als dé nieuwsbron die verteld hoe het allemaal zit.

Laatst bewerkt:
He @apfelstrudel waar is je gevoel voor humor? Je houdt toch zo van lachen.
Veel zure types hier in dit topic ineens. Hoe zou dat komen? :lol:

Zie het als je hypocriete zeikbuurman die nooit van een grapje is gedient, geen zelfspot heeft maar nu hard op lacht omdat je in een hondendrol stapt. Zou dat van iedereen kunnen hebben, maar net niet bij die buurman.

Krijg er bij linkse rakkers altijd een hypocriet nasmaakje bij. Die zijn toch zo welgemanierd dat ze zich nooit verlagen tot dit soort toestanden, oh toch wel.

Kijk nu buitenhof terug. Wie heeft ernaar gekeken?

Zie het als je hypocriete zeikbuurman die nooit van een grapje is gedient, geen zelfspot heeft maar nu hard op lacht omdat je in een hondendrol stapt. Zou dat van iedereen kunnen hebben, maar net niet bij die buurman.

Krijg er bij linkse rakkers altijd een hypocriet nasmaakje bij. Die zijn toch zo welgemanierd dat ze zich nooit verlagen tot dit soort toestanden, oh toch wel.
Ach laat mij ook eens blij zijn. Het enige wat ik doe is je een spiegel voorhouden, weet je ook eens hoe het is.
Dit zullen de laatste posts zijn die ik hier nog aan besteed, Trump is verleden tijd.

Huys vroeg of journalisten zich niet zullen gaan vervelen als Trump weg is.

"Een beetje verveling zou goed zijn voor het land en ook voor journalisten. Dan verdiepen we ons meer in zaken."
Ik denk dat die uitspraak van David Corn ook voor NL'se politiek geldt.

Edit.
Ik vond het wel een uitzending met goede uitspraken.

Speech van Biden klonk ook prima. Maar zoals terecht werd gezegd, hij zal niet alleen een kluif hebben aan de verdeeldheid in het land, tevens ook binnen de partij.

Laatst bewerkt:
Ach laat mij ook eens blij zijn. Het enige wat ik doe is je een spiegel voorhouden, weet je ook eens hoe het is.
Dit zullen de laatste posts zijn die ik hier nog aan besteed, Trump is verleden tijd.

Je maakt het denk ik wat groter dan het is.

Ik vergelijk deze (voor mij) bijzaak meer als een sportevent waarbij mijn favoriet heeft verloren. In dit geval deze "show".
Support vaak underdogs, die verliezen meestal. Kies ook zo vaak de verkeerde sport teams.

In tegenstelling tot hoe anderen er misschien in staan, zie de mensen zo nog juichen toen Fortuyn werd doorgeschoten. Dan wordt het walgelijk.

Als er dan toch iets moois gekomen is uit de overwinning van Biden, dan is het dat ik jou kan feliciteren met zijn overwinning en blij voor je bent. Oprecht.

Je maakt het denk ik wat groter dan het is.

Ik vergelijk deze (voor mij) bijzaak meer als een sportevent waarbij mijn favoriet heeft verloren. In dit geval deze "show".
Support vaak underdogs, die verliezen meestal. Kies ook zo vaak de verkeerde sport teams.

In tegenstelling tot hoe anderen er misschien in staan, zie de mensen zo nog juichen toen Fortuyn werd doorgeschoten. Dan wordt het walgelijk.
Dat kan dan wel zo zijn, maar jij hebt niet 4 jaar lang een impeachment topic moeten onderhouden.

Huys vroeg of journalisten zich niet zullen gaan vervelen als Trump weg is.

"Een beetje verveling zou goed zijn voor het land en ook voor journalisten. Dan verdiepen we ons meer in zaken."

Ik denk dat die uitspraak van David Corn ook voor NL'se politiek geldt.

Edit.
Ik vond het wel een uitzending met goede uitspraken.

Speech van Biden klonk ook prima. Maar zoals terecht werd gezegd, hij zal niet alleen een kluif hebben aan de verdeeldheid in het land, tevens ook binnen de partij.
1. Prima speech, maar alle dingen die hij moest zeggen;
2. Over die verdeeldheid:
a. Biden supporters v Trump supporters:

b. BLM v Biden Supporters:

c. BLM & Biden supporters v Trump supporters:
Voetballen met een pop van Trump, roepen om dead pigs (politie agenten)

Dit is trouwens best schandalig.

Arizona blijft nu al bijna 4 dagen hangen op 90%.
*bron google -> presidential election 2020
Screenshot_20201108-161906_Chrome.jpg

Overigens al dat applaus voor wat Kamela Harris heeft weten te bereiken, ze is meer priviliged dan ACB, en waar was de hulde voor haar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven