XXL Nutrition

Verenigde Staten

Zou jij zeggen dat zulke non-attachment in feite niet mogelijk is?
Ik kan geen stellig antwoord geven maar ik geloof er niet in.

Het geloof is egoistisch.
Doe iets voor god en je medemens en er zullen goede dingen gebeuren oa het hemelsprookje.
Dat is het ultieme doel . Dat is de ruggegraat van geloof. Zonder de hemelbeloftes zou iedereen losgeslagen zijn net als >2000 jaar geleden.
Ik vraag me weleens af of Jezus of een andere profeet het boek Nicomachean Ethics heeft gelezen en dat als manier zag om de barbaarse mens een beetje te temmen, tel daar een opiumpijp van Johannes bij op terwijl die de openbaring schreef( want er is een theorie die dat beweert) et voila, je hebt iets zweverigs als geloof.

Jezus liep op water, simpelweg omdat het bevroren was🤷‍♂️

Spinal en steen godverdommmmee
😉

Toch is het wel erg logisch , is altijd blijven hangen bij mij.

god***domme, ik heb mn ziel aan de duivel verkocht, sinds ik kruip door het stof verkruimel ik botten en snuif ik ze op. Ga em gelijk even draaien 👈🫡

😉

Toch is het wel erg logisch , is altijd blijven hangen bij mij.

god***domme, ik heb mn ziel aan de duivel verkocht, sinds ik kruip door het stof verkruimel ik botten en snuif ik ze op. Ga em gelijk even draaien 👈🫡
Vet lang niet gehoord. Las het en ging meteen een lampje branden, heyyy dat is van spinal.

Vet lang niet gehoord. Las het en ging meteen een lampje branden, heyyy dat is van spinal.
Luister ze al bijna 10 jaar niet echt meer. Ben.meer van de barok muziek. Maar even een beetje nostalgie opsnuiven is altijd tof.

Scherp!

Ik ga god even om kracht vragen om met jou te dealen. Brb

Wist niet dat je gelovig was en kracht nodig had om te beantwoorden dat de hele discussie stamt uit het feit dat jij als antisociaal persoon graag andere antisociale mensen zoals Hitler als 'goeie vent' ziet.

Wist niet dat je gelovig was en kracht nodig had om te beantwoorden dat de hele discussie stamt uit het feit dat jij als antisociaal persoon graag andere antisociale mensen zoals Hitler als 'goeie vent' ziet.
blijf is van die crackpijp af Hell.

Ik ben selectief sociaal, alleen als er iets van voordeel voor mij in zit vertoon ik sociaal wenselijk.gedrag, volgens mijn oude psychiater dan althans😬

Laatst bewerkt:
1717162584472.png
Hij is al wat ouder inmiddels

blijf is van die crackpijp af Hell.

Ik ben selectief sociaal, alleen als er iets van voordeel voor mij in zit vertoon ik sociaal wenselijk.gedrag, volgens mijn oude psychiater dan althans😬

Zo ben jij. Ik niet.
Jij hebt dan ook een PS, ik niet.
Maakt niks uit maar daarom zie je het waarschijnlijk anders. Net zoals dat ik andere dingen anders zie vanwege autisme.

Moeten we dan maar accepteren/tolereren van elkaar.

Nee, zo diepgeworteld zit het egoïsme bij de mens.

Wacht even, bedoel je; nee, hij snapt het niet want het egoïsme zit diepgeworteld bij de mens?

Of; nee, wat jij zegt/doet kan niet want egoïsme zit diepgeworteld bij de mens?

(Voordat ik inhoudelijk reageer wil ik weten dat ik het goed begrijp).

100% procent.

——-
Voor de andere “discussie” is van belang of je denkt dat vrije wil bestaat of dat ons brein een calculatie maakt waarop een keuze volgt, dat ons bewustzijn oppikt nadat het brein gekozen heeft. Dit kan uitmonden in een diep filosofische discussie maar ik neig naar het laatste.

Wacht even, bedoel je; nee, hij snapt het niet want het egoïsme zit diepgeworteld bij de mens?

Of; nee, wat jij zegt/doet kan niet want egoïsme zit diepgeworteld bij de mens?

(Voordat ik inhoudelijk reageer wil ik weten dat ik het goed begrijp).
ik geloof dat je um wel vat

Ik wil geen aannames doen, daardoor vat ik um dus niet. Sowieso met Steks weet ik het vaak niet (zeker).
dan zit je op het zelfde niveau als onze tinus , hij weet eigenlijk alleen zeker , dat hij het nooit met 100 procent met zekerheid kan vaststellen ......want zo is onze tinus

als je tyson geen prachtbokser vind met die bulldozer peek a boo stijl kan je beter naar tafeltennis gaan kijken beste Ronnie

Die moeten ook gewoon veroordeeld worden.. Dat 1 van de 10 wèl wordt veroordeeld en de andere 9 (nog) niet, betekent niet dat die 1e ook maar vrijuit mag gaan.
De veroordeling van Trum ging over iets wat meer in de privé-kwestie lag, dus helemaal vergelijkbaar is het niet.

Ik vond het vooral een grappig plaatje, omdat we iig van Clinton en Biden weten dat de ze ook wel de fout in zijn gegaan.

Gevoelsmatig zijn een boel van die strafzaken van Trump wel politiek gemotiveerd, net als dat met Brett Kavenaugh (rechter bij SCOTUS) zo was bij de senaat (believe all women), net zoals Biden niet wordt lastig gevallen over Tara Reade (waar meer aanwijzingen over zijn,) of over zijn betrokkenheid bij de handel en wandel van zijn zoon. Blijkbaar gaat "Orange Man Bad" boven "Believe All Women" en is Trump Derangement Syndrome sterker dan bewijzen van diepgaande corruptie.

Terug
Naar boven