AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

:fluit:

Klopt, maar de "Soros group" staat niet op het punt om een ministerspost te gaan bekleden.

Daarnaast was dit een reactie op de post van Ron om aan te geven dat hij niet zomaar wat uit zijn toetsenbord laat vloeien.

Klopt, maar de "Soros group" staat niet op het punt om een ministerspost te gaan bekleden.

Daarnaast was dit een reactie op de post van Ron om aan te geven dat hij niet zomaar wat uit zijn toetsenbord laat vloeien.
Hij gaat geen ministerspost bekleden.

Though Doge has the clear support of Trump, and has the word “department” in its name, it is not an official government department - the type of body that has to be established through an act of Congress and typically employs thousands of staff.

Instead, it seems Doge will operate as an advisory body, run by two of Trump’s closest allies and with a direct line to the White House.

Dus geen DOGE is geen officieel overheidsdepartement, maar een presidentiële adviescommissie. Is dat omdat dit gewoon makkelijker is of omdat men op voorhand bang is dat zelfs dit congres het zal willen tegenwerken?

Dus geen DOGE is geen officieel overheidsdepartement, maar een presidentiële adviescommissie. Is dat omdat dit gewoon makkelijker is of omdat men op voorhand bang is dat zelfs dit congres het zal willen tegenwerken?
Het is geen ministerspost, dus geen enkele democratische controle vooraf en tijdens, met adviseurs die dicht bij de president staan.

Dan zijn ze veel machtiger dan een minister.

Waarom denk je dat het congres in zijn huidige samenstelling dit tegen zal werken?

Waarom denk je dat het congres in zijn huidige samenstelling dit tegen zal werken?
Ik zeg niet dat ik dat denk, ik reageer op wat jij specifiek aanhaalt uit dat artikel, namelijk dat het wel de naam departement heeft, maar dat het officieel geen departement is het het daardoor niet hoeft worden opgericht via het congres., dan rijzen bij mij automatisch dit soort vragen.

Mooi dat Musk t een beetje recht trekt

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.730

You wanna take it outside? :hahaha:

• #14.731

Jordan.png

1736293173590.png

• #14.735
Ik begin me zo stilaan af te vragen of ze de cartels überhaupt kunnen stoppen zonder invasie. 't Zou in ieder veel logischer zijn dan de Irak-Afghanistan episode. :emo:

• #14.737
Mijn pofbroek ligt klaar. We gaan ervoor! Vieze, vuile, mensenhandelaars.

Geen idee, maar als ik de videos van de beste man bekijk dan schetst hij toch duidelijk het beeld van een narcostaat. Hoezo is al die troep die op straat komt in de VS geen bedreiging? Mensen schieten elkaar lek voor een zakje van tien dollar.

Hij bevestigde trouwens ook dat onze Chinese vrienden militaire wapens leveren aan cartels.

Lekker man, even een politiebureau belagen en je bent vrij. :roflol:

Laatst bewerkt:
50% van de federale werknemers zegt Trump tegen te gaan werken

1736783256169.png

Terug
Naar boven