AndroidHealthClinic

vergil's foto's

voor iemand die enkel thuis traint zo te zien vind ik dit een zeer nette progressie kerel blijf zeker en vast zo doorgaan ;) meer vreten zal wel nodig zijn denk ik maar toch keep up the good work :thumbs:

hoeveel tijd zit er bij die eerste foto tussen die 2 foto's???

echt een nette progressie. Ik sta er nu bij als jij bij die eerste foto, maar dan iets magerder:( hoeveel kilo weeg je daar??

ben van plan om tot de zomer echt een monster progressie te gaan maken:cool:

• Topic Starter Topic Starter
1 jaar! was op die foto toen 7 maanden bezig nie veel gewonnen toen daarna benk egt goed gegroeid!

at toen bijna niks na die 7 maanden begon ik te eten iedere 2 uur propte ik me eige vol

triceps zijn sterk
keep up the good work

goed man!!!

thanx manne :cool:

Nette vooruitgang.

Ik zie dat je een drukbank en leg curl hebt op de foto. :D
Maar hoe train je dan je rug? Of heb je een chinrek of latpulley machine?
Wat zijn je krachtstats trouwens?

heb un chin rek ;)
BP 2 x 100
DL 5 x 120
SQ 5 x 80
vraagje wat zou mijn vetpercentage zijn?

je kracht vind ik wel een beetje tegenvallen...5x80 SQ...maar voor de rest gaat het lekker zo te zien.

kan wel meer maar heb geen squatrek dus beetje lastig om die stang in me nek te krijge.
en aangezien mijn kamer nie al te groot is moet ik uitkijke als het een keer fout ga pleur ik door de gipsplaten heen :roflol:

hebbe ze hier niet in de buurt!! en aangezien ik pas om 6 uur klaar ben met werken ga ik nie nog is un eind rijden om naar un gym te gaan duss vandaar dat ik thuis train

super prestatie man.. hier in de buurt zit ook nie veel kwa gyms. Moet dus ook thuis trainen, vind het opzich wel ok, tis alleen een beetje passen en meten en uitkijke dat je niet opeens een verdieping lager staat hehe :)

ziet er goed uit hoor kerel.

kijk anders voor een 2e hands squatrek, kan je tenminste ook los gaan op je benen;)

Terug
Naar boven