Huubke
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 19%
Weet iemand wat de verhouding vet-spiermassa is die men verliest als men te weinig calorieen zou eten?
grt
grt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap je vraag niet helemaal.
Maar als je te weinig eet verlies je idd spiermassa omdat je lichaam het niet kan onderhouden
Hangt van je voeding af oa of het superclean is of niet, of je een refeed doet, je genen, ...
Doe toch maar hoger aantal eiwit ...OK, er is dus geen gemakkelijk antwoord.
Ik ben pas twee maand bezig met KT en cardio en eet momenteel op onderhoud. Ik heb de typische bierbuik (niet van bier want dat lust ik niet) en die mag er sneller af. Ik verlies 0.8 kg per week wat wel goed is maar sneller mag ook. Ik zit aan 2X VVM eiwit per dag. Dat is ongeveer 120 gr. Ik veronderstel dat ik , zoals ik in de sticky's gelezen heb, dan vet verlies en geen spieren. Oftewel minimaal spierverlies. Maar ik dacht omdat ik toch al niet zo gespierd ben is het misschien beter om gewoon eerst snel af te vallen en daarna de spieren die ik wil terug op te bouwen. En als ik bijvoorbeeld 8 kilo afval en daarvan is 2 kilo spieren dan denk ik dat het in mijn geval niet zo erg is. Dat zal in mijn geval niet echt zichtbaar zijn.
Of ga ik toch maar beter voor het traag afvallen met spierbehoud? Wellicht is dit voor iedere mens anders.
grt
Je kan ook snel afvallen met spierbehoud hoor. En zoals je zegt, dat is voor iedereen iets anders ...
Juiste voedingsstoffen + juiste supps + goed tijdstip van cardio = snel en effectief afvallen, shoot me if I'm wrong
Ik zit aan 2X VVM eiwit per dag. Dat is ongeveer 120 gr.
Juiste voedingsstoffen + juiste supps + goed tijdstip van cardio = snel en effectief afvallen, shoot me if I'm wrong
Ik denk wel dat BCAA's een toegevoegde waarde geven hoor !
Wel, als ik 500 cal onder onderhoud zou eten en ik verlies 1 kilo vet hoeveel spiermassa ben ik dan kwijt?
Wellicht is er geen eenduidig antwoord?
grt