Fitness Seller

Verificatie Nolvadex

DDoob

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Heren,

Toch gaarne een verificatie van mijn Nolvadex tabletten van GENERIC Supplements. Ik las net een behoorlijk beroerd topic wat GENERIC Supplements hun producten betreft.

Het lijkt mij namelijk behoorlijk beroerd als mijn PCT medicatie niet in orde is, dat is de zwaarste straf die je een bodybuilder kan aan doen meen ik. :p

Hier volgt een foto:

102k220.jpg

Verdere gegevens:

lot. 7396 exp.: 05-2017

Ziet er gewoon real uit hoor bro. Lijkt me stug dat een faker dat hologram namaakt. Heb zelf enkel goede ervaringen met GS en nee, ik ben geen aandeelhouder... Neem zelf overigens pct altijd hg, geen zin in dit soort twijfels.

• Topic Starter Topic Starter
Dat stelt mij toch wel iets gerust, dat vind ik een goede tip wat HG betreft.

Ik vind het niet best.. IK heb D-bol, winny en anavar gehad. Alle ver onder de maat of deed helemaal niks ondanks dat ik op echtheid heb laten checken via mail bij GS zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het niet best.. IK heb D-bol, winny en anavar gehad. Alle ver onder de maat of deed helemaal niks ondanks dat ik op echtheid heb laten checken via mail bij GS zelf.

Dit maakt mij toch wel echt bang. Ik zal een extra tamoxifen batch bestellen van een ander merk. Ik heb absoluut geen zin om straks mijn eigen productie niet te kunnen helpen opstarten door verkeerde medicatie!

Ik heb geen reden om te liegen Little Daddy.. Dat zou ook erg triest zijn. Ik heb ook bij geen enkel merk een belang. Ik zit nu aan de Tren van GS en daar klaag ik ook niet over.. Maar de orals neem ik niet meer..

Ik heb geen reden om te liegen Little Daddy.. Dat zou ook erg triest zijn. Ik heb ook bij geen enkel merk een belang. Ik zit nu aan de Tren van GS en daar klaag ik ook niet over.. Maar de orals neem ik niet meer..
Dat je dezelfde merk nog neemt laat me al lachen man :roflol: als een winkel je belazerd ga je toch niet weer daar wat kopen?

Terug
Naar boven