MuscleMeat

Verkiezingen kamer/senaat België

Samu

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
1
Hoi.
Ik dacht (k*t, daar loopt het vaak al fout), ik open maar even een nieuw topicje hierover.
De stembureau's met potlood/papier zijn net dicht, die met de pc zijn nog een kleine 2 uurtjes open... En ik wacht al met spanning op de uitslagen. Wie nog? :D

me too,ik hoop dat ldd de kiesdrempel haalt:)

Ik moet zodadelijk nog gaan maar men keuze is nog niet gemaakt:D

He ik vond geen enkele NVA kandidaad, was verplicht om voor het kartel te stemmen, wat is dit voor onzin dan? Ik wilde voor Bart de Wever stemmen, was nergens te vinden?

Wat ik vooral hoop is dat de PS in Wallonie eindelijk eens afgestrafd wordt...

Kan niet wachten tot de eerste resultaten binnenkomen :D

VTM begint om 17u met wetstraat 16

He ik vond geen enkele NVA kandidaad, was verplicht om voor het kartel te stemmen, wat is dit voor onzin dan? Ik wilde voor Bart de Wever stemmen, was nergens te vinden?

Hmm ben is benieuwd was vanplan om ook op hem te gaan stemme wss.
Over PS same here.

VTM begint om 17u met wetstraat 16

VRT is nu al bezig maar nog geen resultaten ofzo natuurlijk.

2 lijsstemmen uitgebracht. 2x cdv/nva.
Die zullen het prolly wel halen, al was er niet erg veel keuze. Johan en guy zijn gay, dusja.

Hoi.
Ik dacht (k*t, daar loopt het vaak al fout), ik open maar even een nieuw topicje hierover.
De stembureau's met potlood/papier zijn net dicht, die met de pc zijn nog een kleine 2 uurtjes open... En ik wacht al met spanning op de uitslagen. Wie nog? :D

* zucht *

Net thuis van de verkiezingen, ik had het geluk om te mogen bijzitten vandaag :rolleyes: dus m'n vaderlandse plicht maar gaan vervullen.
Deze morgen opgestaan om 06.30 , aanwezig in het kiesbureau om 07.30 tot 14.30
Net grote maaltijd binnen (kip met friet, sla, tomaat)
Morgen dagje verlof :D (compensatie)

ik ben weer eens benieuwd

• Topic Starter Topic Starter

Bart De Wever stond op de 2e plaats vd lijst voor de kamer, kieskring Antwerpen.

Hmm ben is benieuwd was vanplan om ook op hem te gaan stemme wss.
Over PS same here.

VRT is nu al bezig maar nog geen resultaten ofzo natuurlijk.
Op VTM zeiden ze net dat PS niet zoveel verloren heeft, SPA heeft wel meer verloren. Walen leren het nooit natuurlijk :rolleyes:

en wat de PS verliest gaat naar ECOLO een groene partij :p

links krijgt flinke klappen :D

nog niet genoeg naar mijn zin

Beetje gemengde gevoelens, super dat Lijst De Decker het zo goed doet, maar klote dat CD&V de grote overwinnaar is ...

LDD is duidelijk de grootste verassing. Echt nooit gedacht dat die partij het zo goed zou doen.

Terug
Naar boven