- Waardering
- 30
LDD is duidelijk de grootste verassing. Echt nooit gedacht dat die partij het zo goed zou doen.
Het zat er aan te komen.
Het zijn de rebellen he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LDD is duidelijk de grootste verassing. Echt nooit gedacht dat die partij het zo goed zou doen.
Beetje gemengde gevoelens, super dat Lijst De Decker het zo goed doet, maar klote dat CD&V de grote overwinnaar is ...

Sommige partijen komen(mogen) gewoonweg niet aan het woord in de media
Over wie heb je het ? Cap en Pvda heb ik nauwelijks gezien, maar ik vind het ook normaal.
Helemaal eens, het beste team zit nu gewoon bij dit kartel, nu nog afwachten welke coalitie we krijgen...neeeeeje ! net andersom !
NVA rules !!! De Decker is een populistische praatjesmaker
ik stond ook een kwartier op de lijst te zoeken naar Bourgeois of Wever, heb dan uiteindelijk maar het bolletje bovenaan gekleurd.
anyway... we've wone
Het Vlaams Belang komt zelden of nooit aan het woord..
Op vrt toch regelmatig Vanhecke zien verschijnen hoor.
Idd, Vlaams belangers moeten nu niet komen huilen dat ze geen monsterscore hebben gehad. Jullie hebben genoeg aandacht gekregen.
Ik had het enkel over vandaag, als je de aanloop van de verkiezingen bekijkt zijn ze heel veel aan het woord gekomen zelfs, ik heb maar paar keer gekeken naar de debatten en heb toch Vanhecke, Dewinter en Morel gezien in verschillende debatten.
Doen ze ook niet hoor, trouwens is hun score nog vrij goed als je bekijkt hoe de situatie voor/tijdens deze verkiezingen was.Idd, Vlaams belangers moeten nu niet komen huilen dat ze geen monsterscore hebben gehad. Jullie hebben genoeg aandacht gekregen.
Doen ze ook niet hoor, trouwens is hun score nog vrij goed als je bekijkt hoe de situatie voor/tijdens deze verkiezingen was.
Het voornaamste is dat paars nu kansloos is, en dat werd hoog tijd.
Welja, ik ga akkoord met je.
Vlaams Belang heeft IDD genoeg aandacht gekregen, itt wat Gottardi Exp beweert...
Zie je wel dat de belgen achterlopen op Nederland
wij hadden in de jaren 90 al een paarse coalitie (sociaal-liberaal).
die we weg hebben gestemd.
waarna de christendemocraten de grootste zijn geworden.
p'cies belgie nu.
![]()

vorige donderdag hoorde ik moerbi nog op topradio dingen verkondigen als: die van het vlaams belang zijn voor een avondklok voor jongeren en vrouwen aan de haard... zolang zulke idioten die propaganda nog blijven verspreiden is het geen eerlijke strijd.
avondklok: ja in probleemwijken met probleemjongeren totdat de problemen opgelost zijn...
vrouwen aan de haard: er wordt gewoon gezegd dat de vrouw de keuze moet hebben om dit te willen indien zij hiervoor kiest. Nu is het zo dat dit dikwijls niet kan omdat ze anders niet toekomen met hun loon.