AndroidHealthClinic

verleiding ook niet kunnen weerstaan lol

sponzy

Novice
Waardering
0
Voor velen gaat deze kuur niet interessant zijn.
Alhoewel er niet velen gaan zijn die ooit 2 dbolkuurtjes zo kort op 1 gaan gedaan hebben. Ik kon spijtig genoeg niet wachten tot november om proper van start te gaan met test e en dbol, vandaar...
Heb momenteel geen test in mijn bezit, enkel dbol en deca.
Deca ga ik niet stacken met dbol dus doe ik enkel een dbol kuur (alweer).
Ben ook wel redelijk tevreden over men vorige dbol kuur.

Heb dus zopas een dbol only kuur achter de rug van 6 weken op 30mg.
Heb daarna 3 weken PCT op Nolva en mariadistel gevolgd.

5 dagen later ben ik opnieuw aan de dbol gegaan, had nog 86 caps over van het potje waar ik men vorige kuur mee beëindigd heb, het is een ander merk als hetgeen ik de eerste 5 weken gebruikte in men eerste kuur.
Op dit merk ga ik gelijk Veel beter dan op dat andere en vandaar dat ik dus direct weer aan het kuren ben gegaan.

Kuur:
4 weken 30 mg dbol caps.
Vorige kuur was ik 6 kg aangekomen waarvan er zo'n 3-4 zijn overgebleven.
Ik hoop er nu iets meer uit te halen zodat ik redelijk gemakkelijk op mijn streefgewicht kom van 80 kg.
Ben nu 75 kg, BF nog steeds onder de 10.
Zelfs mijn eerste kuur dbol only heeft amper mijn BF naar omhoog gekregen echt ongeloofelijk.

Ik hou jullie op de hoogte.

Na 1 dag was ik plots gezakt naar 73kg, de training ging wel echt lekker, het was alsof men lichaam nog wist hoe het op dbol moest reageren haha direct een ongeloofelijke pomp in men armen.
Gisterenavond men moeder even gezien en die zei dat ik eens mocht gaan stoppen met fitnessen, omdat men armen beetje derover aant gaan waren. :D

Nu na 2 dagen weeg ik nog steeds 73 pff

Dit is natuurlijk te wijten aan het feit dat ik geen whey meer heb staan, de pot was op en morgen komt men nieuwe xxl nutrition whey isolaat binnen.
(Dit x zonder smaak! was echt vuil die guam banaan smaak, Bekes)

pfffffffff

plaats eens wat status en pics sponzy

joh.. dat je nog 5 dagen gewacht hebt. Wat knap.

Haha wat een verhaal!:rolleyes:

Wanneer begin je met fatsoenlijk trainen en eten?

Als monster van 73 kilo zou ik ook zo snel achter elkaar kuren, anders loop je te veel kans om wat van je buitensporige massa te verliezen...

Zijn de leden van DBB zo ontzettend bang om een spuitje te zetten?
weer een orals only sjonge sjonge

• Topic Starter Topic Starter
Had deze reacties al van ver zien komen natuurlijk.
De meesten denken nu van **** dbol komaan snie nix e, vooral voor de lever dan.

Heb echter wel PCT gevolgd en bloedwaarden komen morgen binnen.
ALs deze niet in orde zijn en serieuse laagtes zouden vertonen stop ik direct met de kuur.
Maar heb het gevoel dat het wel goed zit.
't Hangt allemaal af van de waardes uiteindelijk e. ;)
qua voeding gaat het goed in case you were wondering.
Ga niet in detail treden maar even kort:
6-8 maaltijden.
Dagelijks 200g kipfilet, veel volkoren brood en bruine rijst, brinta afwisselend met havermout, 250g kwark voor het slapen gaan, heel de dag door ook nog eens de shakes waarbij ik toch 1,5l melk mee binnen krijg en zo'n 220g eiwitten.
En zo kan ik nog wel even door gaan met samenvatten.
Zo slecht kan dit niet zijn naar mijn weten.
Heb zeker nog veel te leren dat wel.
Na deze kuur geen kuur meer voor de volgende 3 maanden om even te kunnen bekomen.

zozo en nu pics.! grote beer die je bent!!

Waar ik het meeste schrik voor heb is dat de huisarts morgen leukweg zegt van ja ... er is hier wel serieus wat aan de hand met je waarden e.
En dat em vervolgens nog eens wat bloed wil trekken.
Then i'm ****ed of course, aangezien er nu wel wat meer met die waarden zal zijn, nu ik weer op de dbol zit.

Wat zijn overigens je stats?

Beter wacht je ff en neem je een echte kuur

idd ben spijtig genoeg echt veel te ongeduldig, zal maar tevreden zijn als het potje op is. Hoe erg dit ook moet klinken.
Het is vooral omdat ik weet dat ik op dit merk echt iets voel terwijl het vorige merk heb ik heel de kuur amper iets gemerkt van krachttoename enzo dus ja

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Wat zijn overigens je stats?

28j sinds men 20e degelijk aan het trainen geslagen
1m 72
BF 9 %
73 kg

Sniet bepaald super te noemen maar ik ben zeker niet van plan van all the way te gaan e.
80 kg is men doel van zodra dat bereikt is ga ik het gewoon proberen houden en nog wat in BF te zakken that's it. Wil niet lelijk gespierd worden ofzo e glijk ne buitewipper fzo.

heheheh niet lelijk gespierd maar wel AS wat een grappige belg

dehm 8 jaar trainen 1 kuur en dan deze stats en dan meteen nog maar een kuurtje dbol only nemen

Terug
Naar boven