MuscleMeat

First cycle testo-E 500mg EW

Ik ben dit even aan het volgen, want ik en mijn vriendin hebben ook een kinderwens. Ik weet dat ik even moet stoppen zodat ik zeker weet dat ik vruchtbaar ben. Eerder is dat ook gelukt, we hebben namelijk al een kindje. Om het toen te laten werken heb ik wel even wat moeten doen. Ik moest mijn dieet aanpassen, op tijd naar bed, je weet wel. Maar we willen nu eigenlijk snel weer zwanger worden dus ik zou graag iets willen wat me snel weer op de rit krijgt. Mijn vriendin heeft zelfs al een kraampakket voor zichzelf besteld, kortom ze is er klaar voor, nu ik nog. Zijn er supplementen die het proces kunnen versnellen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben dit even aan het volgen, want ik en mijn vriendin hebben ook een kinderwens. Ik weet dat ik even moet stoppen zodat ik zeker weet dat ik vruchtbaar ben. Eerder is dat ook gelukt, we hebben namelijk al een kindje. Om het toen te laten werken heb ik wel even wat moeten doen. Ik moest mijn dieet aanpassen, op tijd naar bed, je weet wel. Maar we willen nu eigenlijk snel weer zwanger worden dus ik zou graag iets willen wat me snel weer op de rit krijgt. Mijn vriendin heeft zelfs al een kraampakket voor zichzelf besteld, kortom ze is er klaar voor, nu ik nog. Zijn er supplementen die het proces kunnen versnellen?
Na mijn weten het gebruik van Hcg, dit zouden ervaren heren misschien kunnen bevestigen.

denk dat het echt persoon afhankelijk hoe snel je hersteld, en natuurlijk hoe zwaar/lang/cruise/onoff spelen allemaal een rol

Hoe lang ben je al on?
Als je blast and cruise doet zou ik gewoon even semenanalyse doen via android health en op basis daarvan beleid bepalen.
Misschien ben je namelijk nog voldoende vruchtbaar

Je kunt ook op 150mg test ew nog voldoende zaad hebben, dat zegt weinig. je zult je zwemmers moeten laten meten. (uit mijn hoofd 3 dagen vooraf niet klaarkomen). 2-7 dagen lees ik nu

Hoe gaat het hier eigenlijk?

Terug
Naar boven