MuscleMeat

First cycle testo-E 500mg EW

Neem je wederom zero health supps, geen bloeddruk/glucose metingen?

Health = wealth

Bloeddruk meting wel, 130/78. Health sup steeds meer.
Bloeddruk zal met deze start icm deca iig niet positiever worden. 140/90 zit je in “oranje” en je wilt het liefst ver van die waardes starten aan een blast.

Hoe was je cholesterol profiel waardes aangezien je vorige blast geen supps nam ben ik wel benieuwd of je hier iets van hebt gemerkt.

Waar heb je je bloedtest gedaan? HA of AHC?

Bedoeling is om off te gaan ivm eventuele kinderwens in 2025.
Daar hoef je niet off voor te gaan. Mogelijk ben je nu nog vruchtbaar en anders biedt hcg uitkomst. Hoe denk je dat mensen die levenslang aan trt zitten kinderen kunnen krijgen?

• Like
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
Bloeddruk zal met deze start icm deca iig niet positiever worden. 140/90 zit je in “oranje” en je wilt het liefst ver van die waardes starten aan een blast.

Hoe was je cholesterol profiel waardes aangezien je vorige blast geen supps nam ben ik wel benieuwd of je hier iets van hebt gemerkt.
Cholesterol schoot net boven t gemiddelde uit. 5.2 en moet zijn <5.1.

aangezien jij veel van healthsups weet, welke health supps zou daarin tegen helpen om hartslag te waarborgen?

Laatst bewerkt:
Waar heb je je bloedtest gedaan? HA of AHC?
HA
Omega 3
Multi vit
Vit E
Vit K2
Daar hoef je niet off voor te gaan. Mogelijk ben je nu nog vruchtbaar en anders biedt hcg uitkomst. Hoe denk je dat mensen die levenslang aan trt zitten kinderen kunnen krijgen?
klopt, maar idee was zowiezo om even off te gaan naar twee blasts om te ervaren hoe dat bevalt, gezien off gaan toch stuk veiliger en gezonder is voor je lichaam.

Cholesterol schoot net boven t gemiddelde uit. 5.2 en moet zijn <5.1.

aangezien jij veel van healthsups weet, welke health supps zou daarin tegen helpen om hartslag te waarborgen?
Hartslag, geen caf 😂

Denk dat je bloeddruk bedoeld, dan zou telmisartan een uitkomt kunnen zijn. Voeding, cardio en een laag vet% is de basis.

Je supps die je nu neemt is de moeite niet waard, je kuurt zonder health support en dat is gewoon vragen voor problemen. Vooral als je flink door pakt zou ik hier toch wat meer in gaan investeren.

Hartslag, geen caf 😂

Denk dat je bloeddruk bedoeld, dan zou telmisartan een uitkomt kunnen zijn. Voeding, cardio en een laag vet% is de basis.

Je supps die je nu neemt is de moeite niet waard, je kuurt zonder health support en dat is gewoon vragen voor problemen. Vooral als je flink door pakt zou ik hier toch wat meer in gaan investeren.
Beter iets dan niets toch. Bedoelde indd bloeddruk. Is nog vroeg he.

HA

Omega 3
Multi vit
Vit E
Vit K2

klopt, maar idee was zowiezo om even off te gaan naar twee blasts om te ervaren hoe dat bevalt, gezien off gaan toch stuk veiliger en gezonder is voor je lichaam.
Coq10
Rode rijstgist
Vit c
Magnesium
Nac

Zijn dingen die al veel doen en niet te duur zijn.

Coq10
Rode rijstgist
Vit c
Magnesium
Nac

Zijn dingen die al veel doen en niet te duur zijn.
bedankt voor je input

thanks dit is handig.

• Like
bedankt voor je input

thanks dit is handig.
Rode rijstgist bracht mijn te hoge cholesterol perfect in het midden van de range. Ik heb wel de 10mg capsules van XXL . Anders neem je er 3 van 3.33👍. Had nog snel 10 potjes ingeslagen voor ze uit de handel werden gehaald.

Rode rijstgist bracht mijn te hoge cholesterol perfect in het midden van de range. Ik heb wel de 10mg capsules van XXL . Anders neem je er 3 van 3.33👍. Had nog snel 10 potjes ingeslagen voor ze uit de handel werden gehaald.
Goede ervaring met XXL pillen? zijn wel echt cheap in vergelijking met Holland and Barrett

Hartslag, geen caf 😂

Toch zou ik ook niet teveel op die supps leunen. Gebruik ze zelf ook het hele jaar door inclusief prima bloedwaardes, maar de echte schade aan je hart bijv zie je niet terug ook al heb je perfecte bloedwaardes. Na zo’n korte cruise als ts ben je echt niet hersteld ookal zijn je bloedwaardes prima. Soort schijnveiligheid

• Like
Toch zou ik ook niet teveel op die supps leunen. Gebruik ze zelf ook het hele jaar door inclusief prima bloedwaardes, maar de echte schade aan je hart bijv zie je niet terug ook al heb je perfecte bloedwaardes. Na zo’n korte cruise als ts ben je echt niet hersteld ookal zijn je bloedwaardes prima. Soort schijnveiligheid
Beste kan je helemaal niet kuren en gaan crossfitten.

Beetje damage controle is tegenwoordig goed mogelijk. In mijn ogen ben je gek als je geen health support supps neemt vooral in een blast aangezien iedereen tegenwoordig wel weet dat een blast schade gaat brengen. Hartfilmpje een keer pj maken is ook geen overbodige luxe en tevens ook gewoon betaalbaar.

Merendeel vd mensen blast en beschermd zijn eigen niet en neemt geen bloedwaarde test vooraf om uberhaupt te kijken of je lichaam wel in orde is. “Voel me goed” is tegenwoordig al goed genoeg om te kuren. Meten is weten en daar stel je jou supps op aan.

Je hebt meer organen in je lichaam dan je hart. en er zijn geen supps, zover ik weet, op beperken HCM/ LVH. alleen medicatie als Losartan(arb)

1500mg NAC, 200mg Q10 en 500mg Resveratrol helpen ook mede voor hartconditie, maar niet vergelijkbaar met Losartan

Terug
Naar boven