XXL Nutrition

Verliefd en geen eetlust

Ik versta niet waarom je niet meer zou kunnen eten omdat je verliefd bent ? ? ?

vloeibaar!

• Topic Starter Topic Starter
Santino88 zei:
Ik versta niet waarom je niet meer zou kunnen eten omdat je verliefd bent ? ? ?

Ben jij nooit verliefd geweest ofzo? Het is normaal als je verliefd bent dat je misselijk bent. Anders ben je nog nooit ECHT verliefd geweest. Dan zou je het gevoel wel kennen.

Verliefd zijn is een zwakte. Gelukkig dat er nog een paar echte mannen hier posten die weten hoe het hoort. Vrouwen hoor je te vernederen, dat leer je wel als je hier een tijdje rondhangt.

Een beetje vent laat zich door een vrouw niet het hoofd op hol brengen. Ik bedoel, daar zijn we toch veel te stoer voor?

:rolleyes:

Misselijk :hair: Neen, dan heb je gelijk ik ben nog nooit verliefd geweest :o

Verliefd, dus er is nog geen relatie?:cool:
Is er wel al een relatie dan begrijp ik ook niet waarom je niet kan eten hoor:rolleyes:

Ga aan de melk!!

2/3 liter per dag

Hehe nee er is nog geen relatie, binnekort waarschijnlijk wel, dan kan ik ook makkelijk eten ja, het is altijd die voorgaande periode:D En ja vrouwen vernederen.. Sommige ja:P

Infuus aanleggen of elke dag uit eten met die meid!

Wel elke dag een bord friet en een dikke steak of spare-ribs. Als die meid of je geeft, zal ze wel zeuren als je te weinig eet :D

Yep.. geen gezeik.. gewoon vreten..
Je gaat je k*tter voelen als je je slap voelt, en helemaal in elkaar zakt omdat je niet eet.

OK, ik zal me vermannen en weer gaan vreten ook, vrouwen, je kan beter bier brouwen, in feite kan ik me in de andere visie hierop ook inleven:D

wat bij mij hielp is rukken en denken aan dat wijf, erna kun je wel weer eten. gisteren trouwens voor het eerst bij haar geslapen wow wat een geilheid was dat:D

Trickolutions zei:
Hehe nee er is nog geen relatie, binnekort waarschijnlijk wel, dan kan ik ook makkelijk eten ja, het is altijd die voorgaande periode:D En ja vrouwen vernederen.. Sommige ja:P
Oké, dan kan ik het begrijpen, dat het wat moeizamer gaat om te eten als onder die liefdesspanning zit:D

gewoon shakes drinke
n,en zoveel mogelijk kleine dinge tussendoor,
that should do tha trick...

Gewoon van start gaan met die relatie, en nken die handel, dan krijg je vanzelf wel honger, en je traint je abs ook nog, wat wil je nog meer :p

Terug
Naar boven