AndroidHealthClinic

Verliefd en geen eetlust

hahaa wat een reacties:d

maar dat kan dat je geen honger hebt, volgens mij word er veel cortisol bij hevige verliefdheid...

• Topic Starter Topic Starter
Cortisol.. Zou aardig k*t zijn.

......................

Laatst bewerkt:
Zet je erover heen, als je haar hebt en ze maakt het uit, kan je weer niet eten :(

Liefde is iets moois :P

Laatst bewerkt:
ik ken t probleem met verliefd zijn, ik kan dan ook niet goed eten. vaak en weinig eten helpt, zodat je altijd wat te verteren hebt maar geen volle maag krijgt. zo kun je toch nog aan de KJ's komen

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de reacties bro's

bekijk het ook van de bright side, ze kan je sucke voor je training om je testosteron level omhoog te brengen.

Grijpwijk zei:
Verliefd zijn is een zwakte. Gelukkig dat er nog een paar echte mannen hier posten die weten hoe het hoort. Vrouwen hoor je te vernederen, dat leer je wel als je hier een tijdje rondhangt.

Een beetje vent laat zich door een vrouw niet het hoofd op hol brengen. Ik bedoel, daar zijn we toch veel te stoer voor?

:rolleyes:

Gast.. jullie geilen je helemaal kapot op die wijvenfoto's hier op het board. Dat is geen vernederen, maar aanbidden.

mass_builder zei:
ik weet er alles vanaf kerel. Probeer gewoon lekker redelijk te eten, dan komt alles goed!!!!!! En maak je niet druk kerel, als je meisie maar goed voor je is komt alles zo weer goed

En zo is het maar net!
Er is hier zoals gewoonlijk veel grootpraat als het onderwerpen over vrouwen/coïtus betreft, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je eetlust ff wat minder is.. maar dat komt met de tijd vanzelf goed. ;)

Terug
Naar boven