XXL Nutrition

Verliefd en geen eetlust

hahaha tja k*t voor je man.

ben ik ff blij dat ik deze shit niet heb

een infuus doet ook wonderen

trouwens die van luppie is ook wel een goeie,

je eerst rukken als een malle, ben je je calorietjes aan het verbranden en dat zorgt weer voor het opwekken van je eetlust, waardoor je weer gaat vreten als een b*ch:D

Trickolutions zei:
Ben jij nooit verliefd geweest ofzo? Het is normaal als je verliefd bent dat je misselijk bent. Anders ben je nog nooit ECHT verliefd geweest. Dan zou je het gevoel wel kennen.

heeeeeeeeeeeeeelp mij !!! ik ben klaarblijkelijk nog nooit verliefd geweest??? !
**** **** wat nu... :(

je kan je ook verzetten man tegen dat f'd up gevoel dat elke rationele gedachte als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.

naja als jij verliefheid zo leuk vindt dat je er blind voor wilt zijn en mager dan moet jij het weten hé

hey bedenk mij net iets
Roberthosper moet verliefd worden! kan ie eindelijk gaan cutten ;)

grapje joh hehe

wil je mager blijve en dit 1ne meisje strikken ? of wil je een beest worden en 20 wijven rond je hebben staan. mijn punt is duidelijk dus !

ETEN ALS EEN BEEST EN KAPPE MET DAT KINDERACHTIG GEDOE !!!

naai dr gewoon is flink!!!! krijg je ook honger van!! succes he ;)

hahaha, dumpen dat wijf, nie zo mieten :p

ik vindt het wel schattig:p

• Topic Starter Topic Starter
BodyGainer zei:
wil je mager blijve en dit 1ne meisje strikken ? of wil je een beest worden en 20 wijven rond je hebben staan. mijn punt is duidelijk dus !

ETEN ALS EEN BEEST EN KAPPE MET DAT KINDERACHTIG GEDOE !!!

Haha mooi punt man:D :cool:

Hahahahahahahahahahaha...dat mensen nog serieus reageren in deze topic.

I know the feeling dude! Verliefd zijn is nix, als ze u buitensmijt na 5jaar dan pas is heb je geen trek...

verliefd zijn is voor wijven
erdoor niet kunnen eten helemaal
laat ze maar wat meer verliefd zijn, want de helft is gewoon fadsig
edit:
grijpwijk scoort punten vandaag

wel goed voor je testosteronspiegel:p...gewoon dooreten vriend, wedde dat je niet gaat barven

Verliefd zijn is net als in je broek schijten...iedereen merkt het maar alleen jij hebt dat speciale, warme gevoel....:D

LOL leuke reacties ^^

ik weet er alles vanaf kerel. Probeer gewoon lekker redelijk te eten, dan komt alles goed!!!!!! En maak je niet druk kerel, als je meisie maar goed voor je is komt alles zo weer goed

Terug
Naar boven