Fitness Seller

vermageren dringend

Je komt een beetje geïrriteerd over op mensen die je alleen maar advies willen geven, zeker last van je maandelijkse periode?

hoe dichter de zomer hoe gekker de topics.

Voel je je anders niet lekker in je bikinitje?
Het moet niet gekker worden idd...

Ik zou bijna een crashdieet aanraden :O

fancy eiwitdieet ja... zucht

trouwens voor lekker dun te worden zit je hier op het verkeerde forum...

ps
aan admin : open het geile hanenhok weer? want dit loopt hier volledig uit de hand..

heh er sond nog zo'n Crash vet verbrandings soepje in het recepten forum? :D

anyway .. als je in 3 maanden 5 kilo aangekomen bent door niets doen zou ik gewoon doorgaan waar je mee beizg was, op de beweging na. Die pak je gewoon op zoals je voor die 3 maanden deed. Dan moet het vanzelf goedkomen, maar zoals iedereen hier boven al zegt .. geduld is een schone zak .. eh zaak..

jong toch
ik vraag gewoon of het schema dat ik zou doen juist is niet van weight watcher en zo
is da zo op normaal misschien.
iemand die wil letten op de lijn met eiwit shakes

"Op de lijn letten" of "dringend vermageren" kan ik niet echt met elkaar linken...

Sorry, maar ik begrijp niet waarom sommige zich hier aanmelden om enkel maar 1 dom topic te openen. Bijv. om hier te vragen of je dringend kan afvallen met eiwitshakes "omdat je dat hebt gehoord". Als je het hoort en zo overtuigd bent, waarom vraag je het dan???

Ik zou zeggen, go for it:thumbs:.

neen jong door iemand dak ken
en in een dieet shop die mensen begeleiden in vermageren enz
4 a5 kg is niet zoveel
niemand vind me ook dik maar ik wil me goed voelen in mijn vel

jong toch
ik vraag gewoon of het schema dat ik zou doen juist is niet van weight watcher en zo
is da zo op normaal misschien.
iemand die wil letten op de lijn met eiwit shakes

Als je zo zeker weet dat het werkt en dat je het 'overal' hoort, waarom vraag je dan hier voor tips? Doe je aan sport?

Je komt een beetje geïrriteerd over op mensen die je alleen maar advies willen geven, zeker last van je maandelijkse periode?

Inderdaad zeg... :rolleyes:

ik moet van hen

8u boterhammen eten -> oke, maar niet te lang doen
10u shake dit lang doen, van veel shaken val je af
12 middagmaal (meestal ook boterhammen)
15u shake hetzelfde, lekker lang shaken met die zooi
18u avondmaal(meestal warmwel enkel vis of vlees met groentjes niet van pasta en patatjes enz) niet warm dan vind je het niet lekker en eet je het niet en val je nog meer af
en dan niets meer eten en ook geen shakes meer van 18u tot slapengaan

klopt dit zo niet geef tips

Bedank me nu dan maar.

Ooooh jong toch!

het is een eiwit dieet e da werkt vlug
lees je overal en hoor je overal

Eiwitdieet is goed voor bodybuilders.

Een bewezen feit over een eiwitdieet is een des te groter jojo-effect als je terug hoog in kh gaat wat bij jouw het geval wel zal zijn.

Eet schoon en proper en let niet teveel op je eiwit, en laat die eiwitten al maar helemaal als supplement en doe 3 - 4 keer per week een uur sport.

Voeding: kip, vlees, vis, noten, olie, zuivel, aardappelen, pasta, rijst, brinta, havermout, groente, fruit, water, melk, soja producten, volkoren en graan producten.

Wat hebben de mensen toch te denken dat alles met 'wondermiddeltjes' bereikt wordt.
Een mooi lichaam krijg je door hard te trainen en er de juiste verbranging in te stoppen. Snappie

dat na 18:00 is onzin, ik ben op zijn vroegst om half 7 terug van trainen, naaa dan wil ik zeker nog wat eten.

hier heb je mijn dieët voor de laatste 3 weken van me cut, 4 a 5 moet zeker lukken daarmee in een maand.

Eetschema:

Ontbijt:
Brinta
Shake met water

Tussendoor:
2 Kiwi/ 2 mandarijn

Maaltijd 1:
2 boterhammen
Kipfilet
Shake met water

Tussendoor 2:
2 boterhammen
Kipfilet
1 eiwit

Training:
Na: 1 shake met water

Avondeten:
Kip/Vis uit de oven of gegrild in lijnzaadolie
Groene groente (sla, broccoli, komkommer, sperziebonen enz..)

Tussendoor (eventueel, niet vlak voor bedtijd):
Blik tonijn op eigen vocht/water of handje cashewnoten.

Voor slapen:
1 shake met water

daarbij genoeg water drinken ik ga voor 5 liter per dag (inclusief training)

Wil niet zeggen dat het voor jou helpt, of dat je het ook zo moet doen, want het is wel zwaar en weinig in mijn ogen.

Maar dan heb je in ieder geval een richtlijn om naar te kijken.

Hierbij wordt ook nog 5x in de week getraind waarvan 2/3x inclusief cardio.

eet elke dag op vaste tyden
en niets tussendoor
dat hielp mij enorm tegen de strijd van 26 kilo !!
[ maar ook om bewust te worden om wat ik eet]
die ik 1jaar later overwonnen heb
en op gewicht te blijven ga ik fittnissen .

succes

FORGET IT

please do.
Ook dat voedingsschema. Want het is waardeloos.
Dergelijke gewichtsveranderingen zijn niet zomaar 'on demand' te verkrijgen. En helemaal niet met een busje whey. Eet liever een ei ipv die whey.

En begin hier te lezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

1,76 en 66 kg is niet dik. Ook geen maatje 34, maar come on... Een goed zelfbeeld zit niet in een cijfer op de weegschaal. Daar zit volgens mij vooral ergernis in.

En toen was het stil....

Wat een haat :p

Iemand vraagt raad en wordt gelijk afgeknald :p

Wat een haat :p

Iemand vraagt raad en wordt gelijk afgeknald :p

Haat nee..gewoon irritant!

Het gaat om "wat voorn raad" er word gevraagd en hoe ze op andere reageerd (met zelf zonder enige kennis) als het net even niet helemaal klopt met wat ze gelezen heeft.

En je dan ook nog hiervoor registreren.

Terug
Naar boven