MuscleMeat

Vermijden van oestrogenen

The most commonly cited data (found in the Aromasin packaging insert) reports a lowering of serum estrogen levels by 85% on average in clinical studies with women.

Zegt Anabolics 2009 zie ik, dus idd vrouwenstudie.

• Topic Starter Topic Starter
Interesting! :)

Er is wel nog het een en ander onduidelijk..

Ik lees dit:

Exemestane suppressed plasma estradiol comparably with either dose [25 mg, 38% (P <or= 0.002); 50 mg, 32% (P <or= 0.008)

Als ik het goed heb wordt bij 25mg 100-38=62% oestrogeen geblokkeerd? En 68% bij 50mg?

Maja hoeveel blokkeert een 4de dosis? (12,5mg) Naar die dosis neig ik momenteel.

Thnx GetbigXXL

Daarom vroeg ik ook om de mening van anderen. Dat krijg je gewoon als je zowat de enige bent die adviseert. Ben altijd blij als ik ergens op gewezen wordt. Ik wist nog niet van het grote verschil tussen m/v bij exemestane.

@Qtime
Dat weet dus niemand net zo min als iemand iets zinnig kan zeggen dat jij tot de grens x qua oestrogeen kan. Gyno gevoelig, hoe gevoelig is dat precies? Ik durf geen dosis meer te noemen maar als ik het zou doen zou ik die cap van 20mg gewoon in 2-en doen en ED pakken. Of je speelt het nog veiliger en pakt er elke dag 1. Ik kan er geen advies meer over geven.

Hoe heb je vastgesteld dat je gevoelig bent voor gyno Qtime?

Hoe heb je vastgesteld dat je gevoelig bent voor gyno Qtime?

Test + Deca kreeg ik een kleine schijf achter m'n tepel.. Maar die is nu weer weg.

Wat zou er gebeuren, stel de Aromasin zou overkill zijn? Niks toch op meer oestrogeen blokking na?

Ik waardeer jullie tijd echt! Thx!

Welke doseringen, hoe lang voordat het op kwam zetten, hoe groot was de schijf, hoe heb je het vervolgens opgelost? (Dosis, substantie, hoe lang voordat het wegtrok)

Wat zou er gebeuren, stel de Aromasin zou overkill zijn? Niks toch op meer oestrogeen blokking na?
Oestrogeen ansich is niks mis mee, te veel oestrogeen is niet wenselijk, maar te weinig ook niet.

In de 4de week test Deca kuur, schijf was stukje groter als m'n complete tepel en voelde hard aan. Tepel stak wat naar voren.

20mg nolvadex EOD did the trick toen.. Hierdoor ben ik beetje bang geworden voor oestrogeen.. Heb echt geen zin voor onder het mes te moeten ;)

Terug
Naar boven