XXL Nutrition

vermoeid laaste weken

beelzebab

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Voor mijn werk zit ik nu in de verbouwing van de ijtunnel . Merk sinds ik daar aan t werk ben dat ik de laatste tijd veel moe ben na het werk en de vut voor het trainen weg raakt.

Hiervoor had ik wel eens dagen dat ik gewoon moe was van een dag hard werken maar niet meer als iemand anders.

Zoals deze week was ik maandag en dinsdag vrij. Maar nu is het vrijdag avond net wakker van een dutje op de bank en ben weer gesloopt. Weer niet getraind....

Kunnen de stof , uitlaatgassen etc zon impact op mij hebben. Er word geventileerd maar of t werkt , ik zelf denk te weinig. Is het wijs om me bloed te laten prikken.

Iemand dit vanwege zijn werk wel eens meegemaakt.

Voor mijn werk zit ik nu in de verbouwing van de ijtunnel . Merk sinds ik daar aan t werk ben dat ik de laatste tijd veel moe ben na het werk en de vut voor het trainen weg raakt.

Hiervoor had ik wel eens dagen dat ik gewoon moe was van een dag hard werken maar niet meer als iemand anders.

Zoals deze week was ik maandag en dinsdag vrij. Maar nu is het vrijdag avond net wakker van een dutje op de bank en ben weer gesloopt. Weer niet getraind....

Kunnen de stof , uitlaatgassen etc zon impact op mij hebben. Er word geventileerd maar of t werkt , ik zelf denk te weinig. Is het wijs om me bloed te laten prikken.

Iemand dit vanwege zijn werk wel eens meegemaakt.

Ik heb dit ook al jaren, of het ligt aan Amsterdam of aan het ouder worden, denk helaas het laatste :D

1.3 DMAA is what you need.. Haal gwn een goeie pwo endan knal je nog op je trainingen ookal ben je moe..

Je kan elke dag een powernap doen voor je gaat trainen om je weer op te laden. Let wel op dat je niet te lang blijft nappen of je komt er moeër uit dan voor je begon. (om zeker te zijn best onder 30-35min houden)

• Topic Starter Topic Starter
Ik waardeer jullie reacties :) , maar heeft iemand mischien een wat informatievere kijk op mijn vraag?

Die DMAA heb ik ook al eens gebruikt en werkt ook wel goed bij mij, maar dat spul gaat van de markt. En ik heb het dus min of meer sinds ik in de tunnel werk!

Is het misschien niet vooral mentale vermoeiing denk je?

Zou je je er toe kunnen zetten om sowieso te gaan trainen en maar te zien hoe zwaar je dat doet? Misschien voel je je na opwarmen enzo wel weer lekker.

En: You can always lift the empty bar.

Terug
Naar boven