Fitness Seller

Constant moe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Merk alleen dat ik door mijn perfectionisme nooit tevreden ben met mijn resultaten, dit uit zich dan ook weer tijdens het trainen. Constant mezelf vergelijken en nooit tevreden zijn :o


ik ben in alle opzichten perfect en kan je wel zeggen ,"stop met het najagen van dit alles want zelfs aan perfect zijn is niets aan" :fluit:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: hk95
Professionele hulp is inderdaad het beste. Daarnaast kan meditatie helpen, zowel met het leren herkennen van stress (mocht dit spelen) en bij het helpen slapen. Check eens headspace of een vergelijkbare telefoon-app. Heb zelf ook een tijd jouw symptomen ervaren, zonder dat ik echt wist wat er aan de hand was, en meditatie heeft mij geholpen.
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Voeding is wisselend moet ik toegeven. Ik merk dat ik moeite heb met genoeg groenten en fruit eten, vaak lukt dit wel maar er zijn periodes waarin ik amper groenten en fruit eet. Heb een vrij hectische kantoorbaan waarin ik niet altijd de ruimte heb om netjes op tijd en genoeg te eten.

Ergens hoop ik dat de huisarts (welke ik binnenkort wederom ga bezoeken) mij gaat vertellen dat het aan mijn voeding o.i.d. dergelijks ligt en niet een burn-out. Heb er zelf mijn twijfels bij, heb een hectische periode achter de rug waarin veel is gebeurd op zowel werk- als privé-gebied.

Ik heb precies hetzelfde gehad wat jij beschrijft. Door die hele corona gebeuren ben ik minder actief en eet daarom ook veel minder. Eigenlijk zit ik onbewust in een soort 'cut', waardoor ik de heletijd moe was en ook slaap problemen had. Ik heb dit opgelost door toch wat te gaan joggen overdags, zodat ik meer beweging heb en meer kan eten en het heeft goed geholpen bij mij. Wat ook geholpen heeft is het supplement ''Boron''
 
Back
Naar boven