Fitness Seller

Vermoeid

Jarco

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
19%
Ik zit nu al een tijdje thuis, werkeloos, en nu heb ik een vraag. Als ik ga trainen voel ik me meestal niet moe maar heb beetje moeite om mijn kop er bij te houden, beetje moe dan. Ik wandel 4 keer per week, en doe 3x per week krachttraining, zou dit aan conditie liggen? ik doe verder op dit moment verder niets aan conditietraining dan wandelen en krachttraining

Lijkt me meer je concentratie dan puur lichamelijk.

Wat doe je de rest van de week nu je niet werkt?
Misschien qua hersenen ook eens een uitdaging zoeken. Lezen, puzzelen, leren, ik noem maar wat.

Ken het zelf als ik een week vakantie heb, dan voel ik me zo gaar.

Was ik maar werkeloos:(

Hele dag eten & slapen & trainen.

Lijkt mij soms ook heerlijk. Zijn precies de 3 dingen waar ik altijd wel motivatie voor heb :D

Kan er nog wel 1 noemen:D

Mack!!!!:mad:

ik heb dit probleem eigenlijk nooit aangezien ik altijd train met een preworkout supp, maar dat is persoonlijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb concentratie storenis njah kort gezegt onoplettend:P

slaap je genoeg?

ik slaap genoeg..

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 15:40 ----------

add (attention deficit disorder)

misschien dat je het met eten kunt oplossen. fruit enzo. als ik moe ben, word ik daar wakker en beter van (geen onderzoek of zo maar eigen ervaring) wellicht door de fructose erin.

ik krijg tijdens mijn warming up bij mijn training altijd zoon 40 gram dextrose, maar komt ook denk dat dat de winter voor de deur staat, want als het zonnig en licht is zoals nu, heb ik veel meer energie

Ik zit nu al een tijdje thuis, werkeloos, en nu heb ik een vraag. Als ik ga trainen voel ik me meestal niet moe maar heb beetje moeite om mijn kop er bij te houden, beetje moe dan. Ik wandel 4 keer per week, en doe 3x per week krachttraining, zou dit aan conditie liggen? ik doe verder op dit moment verder niets aan conditietraining dan wandelen en krachttraining

Serieus man, ik had dit ook en je moet echt kei veel gaan slapen, en dan niet overdag ofzo tot 12 uur smiddags maar ga gewoon eerder naar bed en kom er eerder uit.

als je dag eerder begint kun je 'S avond ook weer eerder slapen en ga je echt merken dat je scherper bent overdag.

2300 uur gaat mijn pc uit, even kwark eten, lezen en tegen 0000uur slapen en 0830 weer wakker

Zijn julllie allemaal werkloos:P?

BTW je moet een hobby zoeken:P Zoals gamen dan ben je vaak alart bezig en dan ben je ook minder lui! En het is ook nog super mooi:D Donderdag komt battefield 3 uit:D Killing:D

Was ik maar werkeloos:(

Hele dag eten & slapen & trainen.

QFT . ,Al is het maar een maandje . Denk dat ik gek veel massa zou bijkomen .

Maar OT : Komt omdat je de hele dag niets te doen hebt . Thuis zitten maakt je depri en moe .

Zolang jaar maar hobbys hebt scheelt echt een heel end!

Terug
Naar boven