Fitness Seller

Verschil tussen Anavar en Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Als je bang bent voor androgene bijwerkingen, zou ik geen winny nemen!
Heb onlangs een kuur gedaan, waar winny in zat, en kreeg na enkele dagen al last van prostaat! Echter, heb nooit anavar gepakt, dus weet niet of var ook androgene klachten kan geven...

Als je echt zo bang bent voor je haar en toch wilt kuren, moet je voor deca/bold/tren/oxy en dat soort AAS gaan..., test en winny's beter laten staan!

Dus Oxy is niet schadelijk voor de haar en prostaat??

dit MOET gewoon een grap zijn.

Kun je je voorstellen hoe hij in het echte leven is? Constant aan alles twijfelen, geen beslissingen durven nemen, elke kleinigheid 20x overdenken. Ik persoonlijk zou me dan liever voor een trein werpen. my 2 cents.

Er is mij eens verteld dat winny en anavar van een UG merk exact dezelfde werkzame stof heeft.. Dat enkel de benaming op het potje anders is.

Ik merk ook geen reet verschil van beide.. Ik vind DHT hormonen top.
Maar een dosis over de 100mg orals ? No-Go vind ik.

Als vrouw kun je beter geen AAS nemen imo... Zo te horen ben je echt een wijf met al dat getwijfel :p

@The Back

Er is mij wel eens verteld over AAS.........Waar zal ik beginnen. Ik hoor/lees al jaren de meest grote bullshit. Kom eens met argumenten of schrijf gewoon niks.

Waarom probeer je niet eerst voor jezelf uit te vinden of kuren wel iets voor je is?
Je post geschiedenis verteld dat je zowat enkel in deze sectie post en je klinkt nog steeds niet alsof je er over uit bent of je wel daadwerkelijk door wilt zetten.

Je hebt ongetwijfeld gelezen dat het beter is om meteen te gaan voor injects ipv orals als je al zolang leest en dat een test only kuurtje voor een beginner een mooie kuur is.

Ik heb ook lang getwijfeld, alleen eigenlijk met name omdat ik een angst voor naalden heb/had.
En vorige week heb ik met veel gestunteld (nerveus ivm de naaldenangst) mijn eerste inject gezet, (zelfs navraag gedaan of ik het goed deed terwijl de naald nog in mijn been stak omdat ik onzeker raakte door de zenuwen) en gisteren is de 2de al veel soepeler naar binnen gegaan.
Ik ben dus wel blij dat ik eindelijk de stap heb genomen en doorgezet, niet alleen omdat ik dus eindelijk durf te kuren maar zo ook meteen mijn naaldenfobie aan het overwinnen ben. :)

Waarom probeer je niet eerst voor jezelf uit te vinden of kuren wel iets voor je is?
Je post geschiedenis verteld dat je zowat enkel in deze sectie post en je klinkt nog steeds niet alsof je er over uit bent of je wel daadwerkelijk door wilt zetten.

Je hebt ongetwijfeld gelezen dat het beter is om meteen te gaan voor injects ipv orals als je al zolang leest en dat een test only kuurtje voor een beginner een mooie kuur is.

Ik heb ook lang getwijfeld, alleen eigenlijk met name omdat ik een angst voor naalden heb/had.
En vorige week heb ik met veel gestunteld (nerveus ivm de naaldenangst) mijn eerste inject gezet, (zelfs navraag gedaan of ik het goed deed terwijl de naald nog in mijn been stak omdat ik onzeker raakte door de zenuwen) en gisteren is de 2de al veel soepeler naar binnen gegaan.
Ik ben dus wel blij dat ik eindelijk de stap heb genomen en doorgezet, niet alleen omdat ik dus eindelijk durf te kuren maar zo ook meteen mijn naaldenfobie aan het overwinnen ben. :)

Zeg dat nou niet, dat gaat niet i.v.m. zijn haarfobie :p.

waarom niet gewoon een test kuurtje met een DHT blokker :dunno: (eventueel op de hoofdhuid aanbrengbaar zodat het je gains niet in de weg staat)

ik was ook als de dood voor haaruitval heb test only gedaan en heb geen haar verloren.. volgens mij gaat dat niet zo hard hoor lees vaker dat winstrol/primo de boosdoeners zijn

@Prometheus. SARM Ostarine is jou middel, geen DHT gerelateerde bijwerkingen.

Er is mij eens verteld dat winny en anavar van een UG merk exact dezelfde werkzame stof heeft.. Dat enkel de benaming op het potje anders is.

Ik merk ook geen reet verschil van beide.. Ik vind DHT hormonen top.
Maar een dosis over de 100mg orals ? No-Go vind ik.

In [Link niet meer beschikbaar] PDFje zou research zijn gedaan onder bekende UG labs en daar kwam uit dat het bekende 3-letterige UG lab 7.1mg Winstrol in zn Anavar 10mg potjes had zitten. Hoe eerlijk dit onderzoek is geweest weet ik niet uiteraard.

(DNA komt er goed uit dus dat zegt al iets... :P)

@The Back

Er is mij wel eens verteld over AAS.........Waar zal ik beginnen. Ik hoor/lees al jaren de meest grote bullshit. Kom eens met argumenten of schrijf gewoon niks.

Moet ik dan met een familienaam van iemand posten ?
r*tard.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het nog niet officeel op de markt verkrijgbaar is.

http://www.gtxinc.com/Pipeline/Overview.aspx?Sid=1

Lees je er eerst goed over in, en weet wat een SARM is.

Ik denk dat je hiermee geholpen bent, gebruik het trouwens zelf ook.

Bedankt voor de info!!

En ben je er tevreden over?
Is het niet link om iets wat nog onbekend is uitteproberen?

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 18:23 ----------

Omdat het nog niet officeel op de markt verkrijgbaar is.

http://www.gtxinc.com/Pipeline/Overview.aspx?Sid=1

Lees je er eerst goed over in, en weet wat een SARM is.

Ik denk dat je hiermee geholpen bent, gebruik het trouwens zelf ook.

Wel gewaagd om een medicijn te nemen specifiek voor kanker patienten....

Zijn weinig gasten hier met ervaringen?

Moet ik dan met een familienaam van iemand posten ?
r*tard.

Sinds wanneer is een argument een familienaam? Schelden is trouwens een brevet van onvermogen waartoe ik me niet verlaag. Ik discussier zeker in deze sectie altijd serieus. Als ik iets beweer staat er altijd een bron bij en als ik geen bron heb en ook niet uit persoonlijke ervaring spreek dan schrijf ik niks.

Ik vroeg om een labtest of ander bewijs dat een UGlab producten levert waarbij winstrol=anavar.

Wat voegt het toe aan de discussie dat jij iets van horen zeggen gehoord hebt? Duidelijke aanwijzingen of bewijzen en anders zegt het helemaal niks. Vooral als het over UG labs gaat heeft iedereen via via wel wat gehoord, dat is voor 99.9% onzin! Wij leden die geen banden hebben met de AAS productie of verdere verspreiding weten totaal niks van die wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven