XXL Nutrition

Verschil tussen Anavar en Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de info!!

En ben je er tevreden over?
Is het niet link om iets wat nog onbekend is uitteproberen?

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 18:23 ----------

Wel gewaagd om een medicijn te nemen specifiek voor kanker patienten....

Graag gedaan, ik hoop dat je er iets mee doet.

Heel erg gevaarlijk is het verder niet, ik laat m'n bloedwaarden iedere twee weken controleren, omdat het voor mij een nieuw en verder nog redelijk onbekend middel is. Mocht het bijvoorbeled leverschadelijk zijn, (wat het trouwens niet is) kom ik daar op die manier snel achter.

Verder zijn de meeste AAS als medicijnen bedoeld voor mensen die door ziekte spiermassa verliezen, of mensen die lang in een coma hebben gelegen weer snel aan te laten sterken.

Dat dit middel op kankerpatienten is getest zou ik me verder dus geen zorgen over maken, gebruik het nu ruim een week hoog gedoseerd en heb totaal geen last van sides.

Laatst bewerkt:
volgens mij zal het ook veel minder doen dan het beloofd. ik zal het binnen een paar maanden ook is proberen.

het doet me aan anavar denken, of test prop, qua werking.

Gebruikte jij dat niet in een stack? Dan is de werking niet echt te bepalen.

Klopt, afgelopen zondag m'n tweede inject test-e gezet. Maar ben niet de enige die het gebruikt, maatje van me gebruikt het stand alone die zegt hetzelfde.

Gebruikte jij dat niet in een stack? Dan is de werking niet echt te bepalen.
inderdaad. ik dacht net hetzelfde.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 18:33 ----------

het doet me aan anavar denken, of test prop, qua werking.
hoe bedoel je? ben je wat sterker geworden. buiten dat zou ik niet weten wat je anders bedoelt. testprop en anavar zijn nu toch middelen die verschillend zijn. op gebied van libido misschien zelfs het tegenovergestelde effect geven.

Sinds wanneer is een argument een familienaam? Schelden is trouwens een brevet van onvermogen waartoe ik me niet verlaag. Ik discussier zeker in deze sectie altijd serieus. Als ik iets beweer staat er altijd een bron bij en als ik geen bron heb en ook niet uit persoonlijke ervaring spreek dan schrijf ik niks.

Ik vroeg om een labtest of ander bewijs dat een UGlab producten levert waarbij winstrol=anavar.

Wat voegt het toe aan de discussie dat jij iets van horen zeggen gehoord hebt? Duidelijke aanwijzingen of bewijzen en anders zegt het helemaal niks. Vooral als het over UG labs gaat heeft iedereen via via wel wat gehoord, dat is voor 99.9% onzin! Wij leden die geen banden hebben met de AAS productie of verdere verspreiding weten totaal niks van die wereld.

Ben blij dat je dit al besseft.
Niet iedereen koopt zen gear bij de grootste junk van de gym.

Er is niet eens achter een test-rapport gevraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven