Fitness Seller

Nieuwsgierig naar Anavar+Winstrol...

Ze gunnen jou echt geen gains.
Maar ik wel.

Waarom neem je niet:
1-12 Winny 50mg per dag
1-10 Dianabol 50 mg per dag
1-24 Anavar 50 mg per dag

(Eigenlijk is deze kuur samenstelling geheim maar ik zie dat jij er klaar voor bent)

Drop ook de hele 24 weken per dag
2x T5
2x T3

Gegarandeed dikke gains en je zal zelfs droger worden dan een kurk.
Vind je kuur advies niet slecht, zou alleen in plaats van dbol gewoon tren doen. Gaat gewoon goed komen.

Komt er een kuurlog?

@TS
Ben je al dood?

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik wel doen.
Winstrol geeft je overal van die pijntjes die je niet kan gebruiken met vechtsport
Anavar geeft een sterke pomp in de spieren, met dekken gaat de trapezius opzetten waardoor het te zwaar wordt om je handen voor je gezicht te houden

Geen goed idee dus
Thanks man handige tip is dat effect met elke winny en annavar zo?

Ahahahha wil je anders met mij de Ring in dan kunnen we zien wie als eerst opgeeft

Jij zou opgeven
Als je al goed was zou je er namelijk voor gaan en niet het trainen verzaken en als "easy way" voor aas kiezen
Waarom denk je dat niemand respect voor je heeft?
Denk je echt dat dit dreigement zin heeft?
Ik weet dat ik je kan hebben
Jij weet het ook in je achterhoofd
Je kan geen hersencellen missen en daarom zou ik maar stoppen ermee

Ik snap dat je liever geen spuitje wil, maar dan kan je beter ook gewoon niet kuren.

Heb indd liever gwn pillen ipv en spuitje
met jou 10000000 anderen.

er is een reden dat oral only overal afgeraden word, ookal is het veel makkelijker en wil natuurlijk bijna niemand liever injecteren dan orals nemen.
orals zijn minder effectief en vele male slechter voor je, helemaal als je ze gaat stacken.

als je man genoeg bent om te kuren wees dan ook man genoeg om een prikje te zetten/krijgen, ga anders maar weer gewoon lekker aan de creatine.

Terug
Naar boven