- Waardering
- 115
Hallo,
Je hoort veel verschillende meningen over voorgesneden en nog onbewerkte groenten.
Ik heb zelf een hekel aan koken, en deed dit altijd 1x per week, en vroor het in. In m'n nieuwe
studentenhuis heb ik daar geen ruimte meer voor, en wil ik gewoon 1 maaltijd koken en het gelijk opeten.
Is er wezenlijk veel verschil tussen groenten uit blik/pot en verse groente? En hoe zit dit met voorgeschilde en niet-voorgeschilde aardappelen?
Thanks in advance
Je hoort veel verschillende meningen over voorgesneden en nog onbewerkte groenten.
Ik heb zelf een hekel aan koken, en deed dit altijd 1x per week, en vroor het in. In m'n nieuwe
studentenhuis heb ik daar geen ruimte meer voor, en wil ik gewoon 1 maaltijd koken en het gelijk opeten.
Is er wezenlijk veel verschil tussen groenten uit blik/pot en verse groente? En hoe zit dit met voorgeschilde en niet-voorgeschilde aardappelen?
Thanks in advance

Verse spinazie kost nog steeds geen drol! Bij Lidl kan je zak van 400gr halen voor 1,09. En het is gewassen. 400gr lijkt weinig, maar het is een grote zak.
)
Maar vers spinazie heeft best veel volume, al lijkt 400gr weinig. Ik doe daar 2-3 dagen mee, het is een best grote zak. En dan gooi ik het overal doorheen en laatste 100gr ofzo bak ik dan lekker met kippetje in de pan....lekker!