MuscleMeat

Verslaafd aan training

Michelangelo85

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Momenteel zijn het examens en heb ik me voorgenomen om minstens een week te rusten. Aangezien ik mijn pols ook heb verrokken bij dumbbell presses zal die rust zeker geen kwaad kunnen. Het probleem is eigenlijk dat ik me niet kan inhouden om niets te doen. Ik heb zelfs op een rustdag het idee dat ik iets had moeten doen. Trainen is echt een vorm van verslaving geworden, dit is pas sinds enkele maanden dat ik fanatiek ben begonnen.
Ervaren jullie dit ook ?

jep ik ben nu ook ee nweek aan het rusten , ik doe nu heel de week gewoon wat cardio en abs , dan lukt het wel om van de rest af te blijven

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik dat dan ook maar best doe maar heb je dan geen schrik dat je massa gaat verliezen en blijf je dan ook je gewone voedingsschema volgen?

Ik wil eingelijk nu weer gaan trainen, helaas is de gym dicht. Ik wil eigenlijk altijd elke dag wel gaan trainen, dus verslaving, niet echt maar ik vindt het gewoon leuk en goede tijdverdrijf.

Momenteel zijn het examens en heb ik me voorgenomen om minstens een week te rusten. Aangezien ik mijn pols ook heb verrokken bij dumbbell presses zal die rust zeker geen kwaad kunnen. Het probleem is eigenlijk dat ik me niet kan inhouden om niets te doen. Ik heb zelfs op een rustdag het idee dat ik iets had moeten doen. Trainen is echt een vorm van verslaving geworden, dit is pas sinds enkele maanden dat ik fanatiek ben begonnen.
Ervaren jullie dit ook ?

dat had ik in het begin ook hoor, nu gebruik muaythai om de rustdagen optevullen :D
je hebt in iig je rust echt wel nodig, dat zul je toch moeten aanvaarden, op rustdagen kun je misschien ofzo cardio gaan doen

Yep heb ik ook. Ik heb altijd het gevoel dat ik massa ga verliezen als ik een weekje rust pak, terwijl dat natuurlijk onzin is.

ja klopt,ik voel me echt rot als ik na 2 dagen nog niet kan trainen

Ik in het begin ook, nu is het wel minder. Ik heb genoeg artikels gelezen dat je je beter zou moeten inhouden, anders overtrain je je zelf en dat heb ik dus ook gedaan.
Hehe, vergeleken met wat ik vroeger deed en nu is 'overtraining' een dikke overstatement.

endorfine junkies:D

In veel gevallen toch te maken met endorfine denk ik

op dagen dat ik geen spierpijn heb heb ik ook gigantisch veel zin om te trainen
maar op een dag zoals deze dat men hele rug stijf is, is dat niet het geval :D

Eens in de paar weken ben ik weer superverslaafd aan de fitness-aperaten. Vooral armoefeningen en borstoefeningen zijn echt dan zo heerlijk om te doen. Alleen buikspieroefeningen vind ik zow verschikkelijk saai; wou dat ik er iets meer verslaafd aan was xD

ik doe het graag maar verslaafd dat nog net niet :cool:

als je traint zijn je spieren ook iets meer opgepompt en als je een aantal dagen niet traint verslappen je spieren een beetje en lijk je ineens een dtukje vetter. dan wil ik altijd graag weer trainen :D

Ervaren jullie dit ook ?

verrekt ;)

Ervaren jullie dit ook ?

Ik heb er ook wel eens last van ja:D

zal iedereen wel hebben:D ik vind gewoon heerlijk om te doen, en ken veel leuke lui waar we lkkr mee ouwehoerenm tijdens het trainen..ga der altijd met plezier heen:D

Ik heb een fullbody schema 3× in de week maar ik heb nu al 3 dagen rust gehad omdat ik elke avond en dag heel druk was met school enz. nu heb ik echt reuze zin om weer te gaan trainen :D

That's the spirit

Terug
Naar boven