Fitness Seller

Verslaafd aan training

jup, is idd verslaving geworden. Gewoon het gevoel na de training en als je dan voor de spiegel staat is schitterend :d

meteen na de training zie je toch nog niet veel vooruitgang dan zijn je spieren alleen opgepompt

Ken het verschijnsel. Laat me trainen dan ook niet ten koste gaan van me studie of wat dan ook. Heb het gewoon nodig. Zowel KT als cardio. Het gevoel wat ik ervan krijg is kicken.

Als ik train heb ik het gevoel dat ik leef. Als ik te lang niet train voel ik me dood.

ik voel me altijd schuldig als ik niet ben geweest, schuldig tegenover mijn spieren, dat ik ze geen prikkels heb gegeven om te groeien;)

dus gewoon doorgaan 4x per week knallen!

Heb dat gevoel ook wel eens.
Mijn vrouw is een 2 maand geleden ook begonnen met sporten (nog voornamelijk cardio), en zij heeft er ook 'last' van :p Ikke blij dus :D

bekroning: stoerste/ROFSTE topic van het jaar 2007! :thumb:

:woot:

maak er een leuk feest van :dance: :dance:

overtaining is a mother****er.

eens je de smaak te pakken hebt! :cool:

in het begin had ik geen **** zin om te trainen 3 maanden lang steeds weer een weekje daarna 3 weken weer niet en dan weer een paar dagen motivatie. toen ben ik doorgegaan en net over dat zware punt heen gegaan. nu ben ik ook verslaafd en kan ik me een week zonder trainen niet indenken.

sporten is gewoon een way of live geworden.
zo is het bij mijn nu ook geworden.
ik heb volgende week proefwerkweek en dit zorgt ervoor dat ik mijn training deze week gedwongen(als ik over wil gaan naar de volgende klas)
verminderd moet trainen.
Ik ben blij dat jullie dit topic bespreken want dit is dus wat ik ook ervaar

ach niet zo aanstellen!!:)
ik zit nu al 3 weken met mijn rechterarm in het gips :(!
maarja woensdag kan ik weer beginnen..
en ja: ik ervaar ook dat ik verslaafd ben aan trainen :)

Terug
Naar boven